MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO - 2008/2009 [Commercieel]

zoeken in:
0-6

54. A Balladeer – Mary Had a Secret vs. Bodyrox feat. Luciana – What Planet U On

1-0

3-0

4-0

6-0

55. The Black Eyed Peas - Boom Boom Pow vs. Snow Patrol - Take Back the City

Dj2Jelle
0-1

Boom Boom Pow, slechtste nummer ooit.

0-2

0-3

0-4 Boom Boom Pow, een van de slechtste tracks ooit.

0-5.. Boom Boom Pow is niet goed maar het is zeker niet de slechtste track ooit. In deze KO bijv. zijn er nog zoveel slechtere nummers te vinden.

0-6 eens met catdog

56. Leona Lewis – Forgive Me vs. Keane – The Night Sky

Pff, Boom Boom Pow is het leukste BEP nummer in jaren. Take Back the City is pas slecht.

0-2

0-3

0-4

57. Lenny Kravitz – Dancin’ Till Dawn vs. Marc Broussard – Come in from the Cold

0-1

I'm so 3008
You so 2000 and late
I got that boom, boom, boom
That future boom, boom, boom
Let me get it now

0-2 .. bij zo'n nummer moet je ook niet luisteren naar de teksten want de BEP bedoelen er zelf ook helemaal niets mee.

1-2

catdog schreef:
0-2 .. bij zo'n nummer moet je ook niet luisteren naar de teksten want de BEP bedoelen er zelf ook helemaal niets mee.

Naar de misvormde (ik bedoel vervormde) stemmen dan? Of is het misschien de te flauwe, eentonige discobeat die het moet doen? Ik vind het een van de slechtste nummers ooit, voor wat dat waard is .

Edit, ik ga er niet op los. Misschien moet ik mijn hersenen laten verwijderen...

Nee, naar de intentie waarmee het gemaakt is: om er hersenloos op los te kunnen gaan.

2-2

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.