MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO - 2008/2009 [Commercieel]

zoeken in:

3-1 (niet veel is slechter dan Alain Clark, Chris Brown komt in de buurt maar is nog net wat minder slecht)

RedLightCityBoy
4-1 met grote voorsprong. Alain is een fony gastje.

4-2

Ik verkies toch de soul van Alain Clark (hoewel niet origineel) boven de plastieken R&B van Chris Brown.

Lukk0
5-2

Lukk0
132. Chris Lake – Only One vs. Fake Blood – Mars

0-1

Lukk0
133. Mark Ronson feat. Amy Winehouse - Valerie vs. Daniel Bovie and Roy Rox - Stop Playing with My Mind

1-0 Back to Black is nog iets beter, maar dit vind ik ook één van de betere hits van de afgelopen tijd

2-0 (kan me aansluiten bij Lukk0)

3-0 al heeft Amy vele malen betere songs.

4-0

odi
5-0

Lukk0
134. Ian Oliver – Skankin’ vs. Anouk – I Don’t Wanna Hurt

0-1

odi
0-2

0-3

Dj2Jelle
0-5

Dj2Jelle
135. Jan Smit feat. John Denver - Calypso vs. Kane - Wanna Make It Happen

0-1 Jan Smit verkracht het originele nummer nogal.

1-1

Mja, de inbreng van Jan Smit valt nog mee en Kane vind ik nog erger.

2-1 eens

Dj2Jelle
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Kane? , ik vind het niet een vreselijk slecht nummer ofzo. En daar bovenop kopieert Jan Smit gewoon het nummer van iemand anders.

Kane is gewoon de grootste crap die er bestaat. Pretentieuze rockzooi zonder enige diepgang. Dan nog liever een foute cover.

Dj2Jelle
musicfriek schreef:
Kane is gewoon de grootste crap die er bestaat. Pretentieuze rockzooi zonder enige diepgang. Dan nog liever een foute cover.

Dat is wel erg kort door de bocht. Oké de lyrics zijn wat eentonig en simpel. Maar ik vind het best een lekker nummertje, leuke gitaarpartij, beetje uptempo feel good sfeertje. Dit klinkt trouwens ook overdreven positief. Ik heb gewoon een hekel aan Jan Smit

odi
3-3

Ik ben het hier eens met musicfriek : liever een 'fout' nummer dan een serieus bedoeld maar oersaai en leeg nummer (zoals dat van Kane).
Tegenstemmen uit haat is sowieso een verkeerde instelling, ik stem voor het beste (of in dit geval minst slechte) nummer.
Er zijn er zelfs die tegen U2 of Milow stemmen gewoon omdat ze een hekel hebben aan die artiesten, nochtans twee van de weinigen die kwaliteit brengen in deze KO.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:03 uur

geplaatst: vandaag om 00:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.