Muziek / Muziekgames / KO - 2008/2009 [Commercieel]
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2009, 15:27 uur
3-1 (niet veel is slechter dan Alain Clark, Chris Brown komt in de buurt maar is nog net wat minder slecht)
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 2 mei 2009, 15:27 uur
4-1 met grote voorsprong. Alain is een fony gastje.
0
geplaatst: 2 mei 2009, 16:11 uur
4-2
Ik verkies toch de soul van Alain Clark (hoewel niet origineel) boven de plastieken R&B van Chris Brown.
Ik verkies toch de soul van Alain Clark (hoewel niet origineel) boven de plastieken R&B van Chris Brown.
0
Lukk0
geplaatst: 2 mei 2009, 20:10 uur
133. Mark Ronson feat. Amy Winehouse - Valerie vs. Daniel Bovie and Roy Rox - Stop Playing with My Mind
1-0 Back to Black is nog iets beter, maar dit vind ik ook één van de betere hits van de afgelopen tijd
1-0 Back to Black is nog iets beter, maar dit vind ik ook één van de betere hits van de afgelopen tijd
0
Lukk0
geplaatst: 2 mei 2009, 20:58 uur
134. Ian Oliver – Skankin’ vs. Anouk – I Don’t Wanna Hurt
0-1
0-1
0
Dj2Jelle
geplaatst: 2 mei 2009, 23:47 uur
135. Jan Smit feat. John Denver - Calypso vs. Kane - Wanna Make It Happen
0-1 Jan Smit verkracht het originele nummer nogal.
0-1 Jan Smit verkracht het originele nummer nogal.
0
geplaatst: 2 mei 2009, 23:55 uur
1-1
Mja, de inbreng van Jan Smit valt nog mee en Kane vind ik nog erger.
Mja, de inbreng van Jan Smit valt nog mee en Kane vind ik nog erger.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 3 mei 2009, 12:13 uur
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Kane?
, ik vind het niet een vreselijk slecht nummer ofzo. En daar bovenop kopieert Jan Smit gewoon het nummer van iemand anders.
, ik vind het niet een vreselijk slecht nummer ofzo. En daar bovenop kopieert Jan Smit gewoon het nummer van iemand anders.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 12:21 uur
Kane is gewoon de grootste crap die er bestaat. Pretentieuze rockzooi zonder enige diepgang. Dan nog liever een foute cover.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 3 mei 2009, 12:28 uur
musicfriek schreef:
Kane is gewoon de grootste crap die er bestaat. Pretentieuze rockzooi zonder enige diepgang. Dan nog liever een foute cover.
Dat is wel erg kort door de bocht. Oké de lyrics zijn wat eentonig en simpel. Maar ik vind het best een lekker nummertje, leuke gitaarpartij, beetje uptempo feel good sfeertje.
Dit klinkt trouwens ook overdreven positief. Ik heb gewoon een hekel aan Jan Smit 
0
geplaatst: 3 mei 2009, 13:03 uur
Ik ben het hier eens met musicfriek : liever een 'fout' nummer dan een serieus bedoeld maar oersaai en leeg nummer (zoals dat van Kane).
Tegenstemmen uit haat is sowieso een verkeerde instelling, ik stem voor het beste (of in dit geval minst slechte) nummer.
Er zijn er zelfs die tegen U2 of Milow stemmen gewoon omdat ze een hekel hebben aan die artiesten, nochtans twee van de weinigen die kwaliteit brengen in deze KO.
Tegenstemmen uit haat is sowieso een verkeerde instelling, ik stem voor het beste (of in dit geval minst slechte) nummer.
Er zijn er zelfs die tegen U2 of Milow stemmen gewoon omdat ze een hekel hebben aan die artiesten, nochtans twee van de weinigen die kwaliteit brengen in deze KO.
* denotes required fields.