MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kemms Gemms/Hidden Gemms KO

zoeken in:
30 Booker T. & the MG's - Green Onions (vs.) Sam Cooke - A Change is Gonna Come

0-1

2-4 maar zitten allebei in mijn top niet-hiphop lijst

Sam Cooke is door

31 Donny Hathaway - Someday We'll All Be Free (vs.) Aretha Franklin - Spanish Harlem

1-0

Hathaway is door

En de laatste van deze ronde:

32 Marvin Gaye - Let's Get it On (vs.) Common ft. Rahzel, Roy Hargrove & Black Thought - Cold Blooded
1-0

En we gaan verder met ronde 3. We gaan in deze ronde tot de 7, met eveneens maar één punt verschil. Of natuurlijk de 24-uursregel.

1. Curtis Mayfield - Freddie's Dead (vs.) Ben E. King - Save the Last Dance for Me
2. A Tribe Called Quest - Jazz (We've Got) (vs.) Marvin Gaye - When Did You Stop Loving Me, When Did I Stop Loving You
3. Marvin Gaye - Let's Get it On (vs.) Blackalicious - Rhythm Sticks
4. Bill Withers - Lean on Me (vs.) Syl Johnson - Is it Because I'm Black?
5. De La Soul - Say No Go (vs.) Stevie Wonder - I Wish
6. Marvin Gaye - Inner City Blues (Make me Wanna Holler) (vs.) Bill Withers - Ain't no Sunshine
7. Herbie Hancock - Watermelon Man (vs.) Al Green - Love and Happiness
8. Ann Peebles - I Can't Stand the Rain (vs.) O.V. Wright - Eight Men, Four Women
9. Bill Withers - Harlem (vs.) Al Green - Let's Stay Together
10. Otis Redding - Try a Little Tenderness (vs.) The Horace Silver Quintet - Song For My Father
11. Gil Scott-Heron - Home is Were the Hatred Is (vs.) Curtis Mayfield - Little Child Runnin' Wild
12. Gladys Knight & the Pips - Midnight Train to Georgia (vs.) Al Green - I'm Still in Love With You
13. Donny Hathaway - Someday We'll All Be Free (vs.) Al Green - Tired of Being Alone
14. James Carr - The Dark End of the Street (vs.) Sam Cooke - A Change is Gonna Come
15. Art Blakey & the Jazz Messengers - Moanin' (vs.) Marvin Gaye - I Heard it Through the Grapevine
16. Ben E. King - Stand by Me (vs.) Ben E. King - Spanish Harlem

1. Curtis Mayfield - Freddie's Dead (vs.) Ben E. King - Save the Last Dance for Me
1-0

4-0 zonder twijfel

2. A Tribe Called Quest - Jazz (We've Got) (vs.) Marvin Gaye - When Did You Stop Loving Me, When Did I Stop Loving You

Gast
geplaatst: vandaag om 11:48 uur

geplaatst: vandaag om 11:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.