Muziek / Muziekgames / Kemms Gemms/Hidden Gemms KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2010, 00:40 uur
Ik ben een Hollander in ieder geval. Maar ik hou niet van Kate Bush nee, als je dat bedoelt.
0
geplaatst: 6 januari 2010, 00:50 uur
Nee, het is eigenlijk een (gestolen) mopje.
Maar om het grappig te vinden moet je eigenlijk Belg zijn.
Of eigenlijk Vlaming.
Of eigenlijk Vlaming die naar 'Van Vlees en Bloed' heeft gekeken.
Of eigenlijk Vlaming die daarnaast ook die bewuste aflevering van 'De Slimste Mens' heeft gezien.
Of een Nederlander die naar Vlaamse TV kijkt, dat kan ook.
Geen kat hier dus...
Shit.
Maar om het grappig te vinden moet je eigenlijk Belg zijn.
Of eigenlijk Vlaming.
Of eigenlijk Vlaming die naar 'Van Vlees en Bloed' heeft gekeken.
Of eigenlijk Vlaming die daarnaast ook die bewuste aflevering van 'De Slimste Mens' heeft gezien.
Of een Nederlander die naar Vlaamse TV kijkt, dat kan ook.
Geen kat hier dus...
Shit.
0
geplaatst: 6 januari 2010, 11:07 uur
Ik ben wel een kat, maar ik heb het helaas gemist. Alhoewel ik wel ooit 'De Slimste Mens' heb gekeken. Toen die stevige politicus er aan mee heeft gedaan, een grappige man ik kan alleen even niet op zijn naam komen.
3-2
3-2

0
geplaatst: 6 januari 2010, 11:10 uur
Toevallig gisteren gezien, de Slimste Mens. Leuk programma
Er werd een dame uitgespeeld die 11x gewonnen had. En er werd vermeld dat er op internet speciale haatsites voor haar waren 
Er werd een dame uitgespeeld die 11x gewonnen had. En er werd vermeld dat er op internet speciale haatsites voor haar waren 
0
geplaatst: 6 januari 2010, 11:36 uur
3-4. Dit is zo'n voorbeeld van een lastige battle. Kate wint nipt wat mij betreft.
0
geplaatst: 6 januari 2010, 11:43 uur
En dat zuigt.
Rose Royce moet zeker meer liefde krijgen op deze site.
Rose Royce moet zeker meer liefde krijgen op deze site.

0
geplaatst: 6 januari 2010, 11:46 uur
Dat krijgen ze van mij wel, maar in het geval van deze battle dus nét niet genoeg.
0
geplaatst: 6 januari 2010, 13:09 uur
Eens. We gaan nog wel een keer allemaal uitgebreid van Rose Royce houden, maar tegen Wuthering Heights leggen ze 't toch net af, sorry RR 
3-5
Wat ons brengt bij:
43. Meshell Ndegeocello - Love Song #3 vs. Jean Plum - Back to You

3-5
Wat ons brengt bij:
0
geplaatst: 6 januari 2010, 14:27 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik ben wel een kat, maar ik heb het helaas gemist. Alhoewel ik wel ooit 'De Slimste Mens' heb gekeken. Toen die stevige politicus er aan mee heeft gedaan, een grappige man ik kan alleen even niet op zijn naam komen.
3-2
3-2
Bart De Wever. Nooit van mijn leven stem ik op die man, maar grappig is hij wel.
Bij Linda De Win ging het zelfs verder dan haatsites: doodsbedreigingen. Op Facebook, dus dat valt natuurlijk helemaal niet serieus te nemen (leuk is ook anders). Maar dat hebben ze in onze journaals nog niet door.
Rose Royce is erg goed (hun Car Wash net wat minder), maar ben blij dat Kate Bush door is.
0
geplaatst: 6 januari 2010, 14:31 uur
Weet iemand trouwens hoe het komt dat dit topic alleen in mijn persoonlijke updates zichtbaar is en niet in de algemene?
0
geplaatst: 6 januari 2010, 14:37 uur
Dat moet je in je profiel ergens aanvinken, dan komen de topics uit Muziekgames er ook in.
0
geplaatst: 6 januari 2010, 15:30 uur
Ik zou niet willen dat je dit leuke topic mist omdat het niet tussen je algemene updates staat hé. 

0
geplaatst: 6 januari 2010, 15:47 uur
Just keep the good music coming, boy, and I'll play 
Kan iemand anders weer eens stemmen, of zitten jullie allemaal op Soulseek te knuffelen?

Kan iemand anders weer eens stemmen, of zitten jullie allemaal op Soulseek te knuffelen?
0
geplaatst: 6 januari 2010, 23:47 uur
Nog iemand die wil stemmen op mss wel het mooiste nummer uit de KO? 
3-2

3-2
0
geplaatst: 7 januari 2010, 13:32 uur
* denotes required fields.