MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kemms Gemms/Hidden Gemms KO

zoeken in:
Geen Bushpoepers?

Of zitten hier alleen maar Hollanders?...

Ik ben een Hollander in ieder geval. Maar ik hou niet van Kate Bush nee, als je dat bedoelt.

Nee, het is eigenlijk een (gestolen) mopje.
Maar om het grappig te vinden moet je eigenlijk Belg zijn.
Of eigenlijk Vlaming.
Of eigenlijk Vlaming die naar 'Van Vlees en Bloed' heeft gekeken.
Of eigenlijk Vlaming die daarnaast ook die bewuste aflevering van 'De Slimste Mens' heeft gezien.
Of een Nederlander die naar Vlaamse TV kijkt, dat kan ook.
Geen kat hier dus...
Shit.

Ik ben wel een kat, maar ik heb het helaas gemist. Alhoewel ik wel ooit 'De Slimste Mens' heb gekeken. Toen die stevige politicus er aan mee heeft gedaan, een grappige man ik kan alleen even niet op zijn naam komen.

3-2

Toevallig gisteren gezien, de Slimste Mens. Leuk programma Er werd een dame uitgespeeld die 11x gewonnen had. En er werd vermeld dat er op internet speciale haatsites voor haar waren

3-3

fijn nummer van Rose, maar Kate is buitencategorie.

3-4. Dit is zo'n voorbeeld van een lastige battle. Kate wint nipt wat mij betreft.

En dat zuigt.

Rose Royce moet zeker meer liefde krijgen op deze site.

Car Wash

Rhythm & Poetry schreef:
Rose Royce moet zeker meer liefde krijgen op deze site.

Dat krijgen ze van mij wel, maar in het geval van deze battle dus nét niet genoeg.

Eens. We gaan nog wel een keer allemaal uitgebreid van Rose Royce houden, maar tegen Wuthering Heights leggen ze 't toch net af, sorry RR

3-5

Wat ons brengt bij:

43. Meshell Ndegeocello - Love Song #3 vs. Jean Plum - Back to You

Mmm ik ga voor heavy vandaag:

1-0

Rhythm & Poetry schreef:
Ik ben wel een kat, maar ik heb het helaas gemist. Alhoewel ik wel ooit 'De Slimste Mens' heb gekeken. Toen die stevige politicus er aan mee heeft gedaan, een grappige man ik kan alleen even niet op zijn naam komen.

3-2

Bart De Wever. Nooit van mijn leven stem ik op die man, maar grappig is hij wel.
Bij Linda De Win ging het zelfs verder dan haatsites: doodsbedreigingen. Op Facebook, dus dat valt natuurlijk helemaal niet serieus te nemen (leuk is ook anders). Maar dat hebben ze in onze journaals nog niet door.

Rose Royce is erg goed (hun Car Wash net wat minder), maar ben blij dat Kate Bush door is.

Owja, Jean Plum :

1-1

Weet iemand trouwens hoe het komt dat dit topic alleen in mijn persoonlijke updates zichtbaar is en niet in de algemene?

Als je je stem verandert zal ik het vertellen.

Haha, nee Kemm, integriteit eerst.

Dat moet je in je profiel ergens aanvinken, dan komen de topics uit Muziekgames er ook in.

Jij geeft het ook snel op zeg

Ik zou niet willen dat je dit leuke topic mist omdat het niet tussen je algemene updates staat hé.

Just keep the good music coming, boy, and I'll play

Kan iemand anders weer eens stemmen, of zitten jullie allemaal op Soulseek te knuffelen?

Bart de Wever ja.

1-2

2-2 erg lastig

Nog iemand die wil stemmen op mss wel het mooiste nummer uit de KO?

43. Meshell Ndegeocello - Love Song #3 vs. Jean Plum - Back to You

3-2

Daily Operator
3-3

Laatste stem(men)?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:53 uur

geplaatst: vandaag om 00:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.