MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kemms Gemms/Hidden Gemms KO

zoeken in:

RedLightCityBoy
3-2

Daily Operator
4-2

5-3 natuurlijk.

0-2

Lastige vergelijking.

Social_Mask
Opmerkelijke nederlaag van Zeppelin.

2-2

Day Dream nog gesampled (overgenomen) in dat nummer van Lupe Fiasco met Jill Scott. Maar wie heeft Spacing Out ook alweer gesampled... Potverdorie.. Vervelend is dat zeg!

2-3

wist zelfs niet dat Spacing Out gesampled was.

(Ik ben wel blij dat ik de beslissing Public Enemy/Led Zeppelin niet moest maken. )

3-4. Maar wederom een moeilijke. Ik meen ook een sample te herkennen in de loop van Spacing Out, maar kan ook niet erop komen wie wat of waar.

kemm schreef:
(Ik ben wel blij dat ik de beslissing Public Enemy/Led Zeppelin niet moest maken. )

Ik was te laat, anders had ik P.E. nog een extra zetje in de goede richting gegeven.

Social_Mask
Ik zit nog steeds met Spacing Out... Volgens mij zelfs een nummer van Zeppelin...

Social_Mask
Het is gewoon Whole Lotta Love!! Hahah..
Het begin is zowat identiek. Of verbeeld ik mij nou dingen?

Hé ja, nu je het zegt, het heeft wel wat van elkaar weg!

Kom op, wie beslist deze?

4-4

Daily Operator
5-4

55. Shafiq Husayn - Nirvana vs. Bob Dylan - Like a Rolling Stone

1-0 dat album van 'm wordt nog een future (cult)classic, wacht maar af

van appels en peren... hoe kan ik hier nu op stemmen? ik vind beide nummers geniaal in hun soort maar ze zijn echt totaal niet te vergelijken. ik wacht het verloop wel even af en stem dan op de underdog

is toch wel duidelijk wie hier de underdog is (ondanks z'n voorsprong)

Daily Operator
3-0, oja?

Daily Operator
kemm schreef:

1-0 dat album van 'm wordt nog een future (cult)classic, wacht maar af

En Afrika is al uit toch?

Ja, maar is het nog geen klassieker, hé, het gaat er een worden: future classic. Snapje?

Ik ben trouwens aangenaam verrast tot dusver

3-1

Sorry Kemm.
Ik ben totaal geen Dylanliefhebber overigens, maar dat is wel een van z'n beste nummers.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.