MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kemms Gemms/Hidden Gemms KO

zoeken in:

Social_Mask
How I Know is een mooi nummer - kwam me overigens bekend voor - maar op dit moment spreekt 'Twice' mij net wat meer aan.

1-4

Ik herinner me net dat ik Hard Groove nog op een cd heb staan.. Misschien weer eens naar opzoek gaan, want het klinkt verdomd fijntjes.

Wel opletten jongens, in deze ronde gaan we tot de 6. (Ik kijk naar jou Sandokan-veld ) Ik zag net dat dat in battle nr. 1 en ook 6 niet gebeurd is:

1. Gary Bartz Ntu Troop feat. Andy Bey vs. M.I.A. - Paper Planes

3-5

6. Dinah Washington - What a Diff'rence a Day Makes vs. Tori Amos - Cornflake Girl

5-3

7. Little Dragon - Twice vs. The RH Factor - How I Know

2-5

1. Gary Bartz Ntu Troop feat. Andy Bey vs. M.I.A. - Paper Planes

3-6

6. Dinah Washington - What a Diff'rence a Day Makes vs. Tori Amos - Cornflake Girl

5-3 al gestemd

7. Little Dragon - Twice vs. The RH Factor - How I Know

2-5 al gestemd

2-6. De mooie clip en het redelijk goed nummer leggen het toch net af.

5-3 al gestemd

8. Mary Jane Hooper - I've Got Reasons vs. Inell Young - What Do You See in Her

1-0

5-3 al gestemd

8. Mary Jane Hooper - I've Got Reasons vs. Inell Young - What Do You See in Her

2-0

kemm schreef:
Wel opletten jongens, in deze ronde gaan we tot de 6. (Ik kijk naar jou Sandokan-veld )

kemm schreef:
Ronde 2, tot 6 met 1 verschil

Ik zie het nu. Helaas zit ik nu op mijn werk en wil ik mijn collega's niet bang maken, maar wees ervan verzekerd dat ik me straks een uurtje diep ga liggen schamen in een hoekje.

Excuses voor de verwarring die door mij is ontstaan. Dit is de eerste KO waaraan ik meedoe, hopelijk kunnen jullie mild zijn bij mijn fouten

De achterstallige KO kan ik oplossen, want die heb ik niet meegedaan:

6-3

Geen probleem hoor, Sandokan-veld. Misschien zal ik nu maar alvast zeggen dat de volgende ronde tot de 7 zal zijn.

Social_Mask
4-2, zonder twijfel.

Mb.
4-3, maar wel met moeite. Beide zijn echt top nummers, maar op gevoel spreekt Inell Young me iets meer aan vanwege de stem. Mary Jane Hooper heeft een erg goede stem, begrijp me niet verkeerd, maar heeft dat 'bluesy' randje wat mij wat minder ligt.

Mary Jane Hooper is door na 24u.

9. The Doors - Light My Fire vs. Marvin Gaye - What's Going On

0-1

1-4

beiden schitterend

Social_Mask
2-4, idd twee prachtige nummers.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.