MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kemms Gemms/Hidden Gemms KO

zoeken in:

5. Rolling Stones – Gimme Shelter vs. The RH Factor – How I Know

0-1

1-5

Mb. schreef:
6-3

(Hou de volgende ronde overigens ook tot 7, denk ik zo. En die bekende nummers mogen ook een linkje, want ik ben een beetje lui en ken lang niet alle nummers! )

Je zegt het maar hoor, Koning Mb.
Ik was aan het twijfelen om deze ronde ook gewoon tot de 6 te laten, maar heb het even afgewacht. Het valt goed mee vind ik, nog geen enkele door met de 24u regel, dus...
YouTube in typen en artiest + nummer te copy-pasten kun je zelfs doen als je lui bent. Maar goed, als het zoveel betekent, geef me een secondje,...

2-5

Kom op mensen, RH Factor is wel aardig enzo, maar kom op, GIMME SHELTER!

3-5 wat Arrie zegt

Mb.
Ik vind die van Muhsinah ook zeker leuk, maar ik ga toch voor de klassieker;

0-1

kemm schreef:
(quote)

Je zegt het maar hoor, Koning Mb.
Ik was aan het twijfelen om deze ronde ook gewoon tot de 6 te laten, maar heb het even afgewacht. Het valt goed mee vind ik, nog geen enkele door met de 24u regel, dus...
YouTube in typen en artiest + nummer te copy-pasten kun je zelfs doen als je lui bent. Maar goed, als het zoveel betekent, geef me een secondje,...

Je bent een held, Kemm!

Als liedje is Rescue Me toch sterker, vind ik.

1-3

2-4

tangmaster
3-6

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 21:42 uur

geplaatst: vandaag om 21:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.