Muziek / Muziekgames / Kemms Gemms/Hidden Gemms KO
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2009, 13:48 uur
Sow, maak het nog moeilijker
. Zo'n beetje mijn favo nummers van beide groepen.
Geen stem.
Edit: ook niet meer nodig
.
. Zo'n beetje mijn favo nummers van beide groepen.Geen stem.
.
0
geplaatst: 13 juni 2009, 13:49 uur
58. CYNE – Papermate vs. Jedi Mind Tricks ft RA the Rugged Man - Uncommon Valor: A Vietnam Story
0-1
0-1
0
geplaatst: 13 juni 2009, 13:49 uur
MJ_DA_MAN schreef:
. Zo'n beetje mijn favo nummers van beide groepen.
Geen stem.
.
. Zo'n beetje mijn favo nummers van beide groepen.Geen stem.
. Stem maar 5-3 hoor

0
geplaatst: 13 juni 2009, 13:54 uur
Papermate is geweldig, maar die verse van R.A. is bijna onovertroffen
.
.
0
geplaatst: 13 juni 2009, 14:08 uur
Heeft niemand er dan last van dat R.A. vreselijk monotoon en zielloos rapt? Technisch gezien is die verse echt wel steengoed, maar ik vind hem niet om aan te horen, omdat hij alle emotie en overtuigingskracht mist die het tot een goed couplet zouden kunnen maken. Hij dreunt alles -technisch perfect en in volle vaart- op met een intonatie zoals we die van 50 Cent kennen.
edit: 1-4 dus.
edit: 1-4 dus.
0
geplaatst: 13 juni 2009, 14:28 uur
Gyzzz schreef:
Heeft niemand er dan last van dat R.A. vreselijk monotoon en zielloos rapt? Technisch gezien is die verse echt wel steengoed, maar ik vind hem niet om aan te horen, omdat hij alle emotie en overtuigingskracht mist die het tot een goed couplet zouden kunnen maken. Hij dreunt alles -technisch perfect en in volle vaart- op met een intonatie zoals we die van 50 Cent kennen.
Helaas, je hebt het mis.Heeft niemand er dan last van dat R.A. vreselijk monotoon en zielloos rapt? Technisch gezien is die verse echt wel steengoed, maar ik vind hem niet om aan te horen, omdat hij alle emotie en overtuigingskracht mist die het tot een goed couplet zouden kunnen maken. Hij dreunt alles -technisch perfect en in volle vaart- op met een intonatie zoals we die van 50 Cent kennen.
0
geplaatst: 13 juni 2009, 14:35 uur
Nou ja en dan nog, het gaat hier om een gastbijdrage. Dan heb ik sowieso zelden last van een rapper die monotoon rapt. Daarnaast heeft R.A. een fraaie stem en vind ik wel degelijk dat hij met genoeg emotie rapt.
0
geplaatst: 13 juni 2009, 14:39 uur
Coming from a broken Long Island home, R.A.'s father was a gun toting Vietnam veteran/mental patient affected by Agent Orange. His family was forever changed by the potent chemical — his brother Maxx was born handicapped and blind, eventually dying at the age of 10, while his sister Dee Ann couldn’t walk or speak. R.A. tells the story of his father Staff Sgt John A. Thorburn in the first person on the Jedi Mind Tricks track "Uncommon Valor: A Vietnam Story". His verse received quotable of the month in Source magazine.
(Wiki)
Stond op de artiestenpagina
(Wiki)
Stond op de artiestenpagina
0
geplaatst: 13 juni 2009, 14:40 uur
Ik wil best geloven dat zijn verhaal imposant en geloofwaardig is hoor, en zoals ik al zei, heeft hij wel ''skills'', maar hij hij dreunt het alles op met een bezieling alsof hij het telefoonboek voorleest. Dat staat volgens mij volledig los van de achtergrond van R.A.
0
geplaatst: 13 juni 2009, 14:46 uur
Ik stem eigenlijk het liefst niet als ik een nummer (Papermate in dit geval) voor het eerst hoor.
Maar 2-5 dan maar, om het af te maken.
Maar 2-5 dan maar, om het af te maken.
0
geplaatst: 13 juni 2009, 14:46 uur
Oowja dat is eigenlijk wel een goede reden
(om eventueel niet te stemmen).
59. The Who - Baba O'Riley vs. Dwele - Pimp's Dream (helaas kon ik alleen de live versie vinden)
1-0 (mag van mij erg ver komen
)
(om eventueel niet te stemmen).59. The Who - Baba O'Riley vs. Dwele - Pimp's Dream (helaas kon ik alleen de live versie vinden)
1-0 (mag van mij erg ver komen
)
0
geplaatst: 13 juni 2009, 14:51 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Meen je dat nou
(quote)
Meen je dat nou
Ik kan er niets aan doen, maar om heel eerlijk te zijn vind ik het een vrij lachwekkende vertoning
Gezien de algemene enorme waardering misschien mijn fout, maar ik kan er écht niet serieus naar luisteren, het lijkt The Final Countdown wel.
0
geplaatst: 13 juni 2009, 14:54 uur
Kan de meeste rock nummers aanhoren tot er iemand begint te zingen, zelfde geldt voor dit nummer. Dus 3-2
0
Dj2Jelle
geplaatst: 13 juni 2009, 15:07 uur
4-2
@Gyz: De liveversie ziet er ook belachelijk uit, misschien werkt dat mee in je oordeel?
Vooral 1:56
@Gyz: De liveversie ziet er ook belachelijk uit, misschien werkt dat mee in je oordeel?

Vooral 1:56

* denotes required fields.