Muziek / Muziekgames / Bedenk een leuke avatar voor je voorganger
zoeken in:
0
Ruby1966
geplaatst: 10 juni 2009, 16:29 uur
Oeh, die is mooi RedLightCityBoy 
En deric weet nog steeds wie mijn favoriete zangeres is

En deric weet nog steeds wie mijn favoriete zangeres is

0
geplaatst: 10 juni 2009, 19:42 uur
deric raven schreef:
(img)
Deze denk ik ook wel.
(img)
Deze denk ik ook wel.
klopt helemaal 
deric raven:

0
geplaatst: 10 juni 2009, 19:44 uur
0
Dj2Jelle
geplaatst: 11 juni 2009, 00:10 uur
Over wapens gesproken, hier die van Twello:

Gevierendeeld : I van groen, beladen met een ossenkop van zilver, II van zilver, beladen met een schop en greep in natuurlijke kleur, kruiselings geplaatst, III van zilver, beladen met een roode ploeg, IV van lazuur, beladen met 2 struiken akkermaaihout in hunne natuurlijke kleur; voorts een middenschild van groen, beladen met een stroom van zilver, loopende van de regter boven naar de linker benedenhoek.
Voor R&P:

Lekker origineel
.

Gevierendeeld : I van groen, beladen met een ossenkop van zilver, II van zilver, beladen met een schop en greep in natuurlijke kleur, kruiselings geplaatst, III van zilver, beladen met een roode ploeg, IV van lazuur, beladen met 2 struiken akkermaaihout in hunne natuurlijke kleur; voorts een middenschild van groen, beladen met een stroom van zilver, loopende van de regter boven naar de linker benedenhoek.
Voor R&P:

Lekker origineel
.
0
geplaatst: 11 juni 2009, 00:31 uur

Uitleg:
---------
De naam Reijersen doet me altijd aan de Reyerslaan denken, de straat in Brussel waar onze Belgische openbare radio/tv omroepen gevestigd zijn.
Vandaar een avatar van de zendtoren als avatar voor Reijersen

0
geplaatst: 2 juli 2009, 22:16 uur

Ik typte Sigur Rós in bij google afbeeldingen en kwam bij deze prachtige cover terecht, straalt iets mysterieus uit. Lijkt me mooi als Avatar
.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 15:48 uur

Was even fotoshoppen, en om verder te werken aan zijn handen had ik geen zin meer

* denotes required fields.