Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Producer
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 22 januari 2010, 16:56 uur
Het ging mij niet zozeer om wie wat gedaan had, maar om dat piano gepingel af te doen door te zeggen "alleen de keyboard gespeeld", alsof het niks is, terwijl dat zowat het enige is waar die beat uit bestaat (hyperbool (!)) vind ik een behoorlijke understatement. En dán kan ik de MJ en die gast met Sjaakmat als avatar - ja, dan weet je met wie je te maken hebt! - in mij niet tot rust bedaren. Dat spijt mij, maar het is zoals God mij heeft bedoeld.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 22 januari 2010, 17:03 uur
Ooh op diet fiets. Ik begrijp je volledig.
Welhomo.
Welhomo.
0
Daily Operator
geplaatst: 22 januari 2010, 17:08 uur
Uhh het gaat niet alleen om het piano gepingel
no k-liber
no k-liber
0
Social_Mask
geplaatst: 22 januari 2010, 17:11 uur
Misschien een leuk idee:
Als één van jullie nou een zelfmoordbrief achterlaat hier op MuMe.. wie weet volgen jullie dan ook elkaars voorbeeld op!
Als één van jullie nou een zelfmoordbrief achterlaat hier op MuMe.. wie weet volgen jullie dan ook elkaars voorbeeld op!
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 22 januari 2010, 17:13 uur
Dat jij nou geen maten hebt op musicmeter..
Ik zeg maar wat...
Ik zeg maar wat...
0
geplaatst: 22 januari 2010, 17:13 uur
Social_Mask schreef:
Het ging mij niet zozeer om wie wat gedaan had, maar om dat piano gepingel af te doen door te zeggen "alleen de keyboard gespeeld", alsof het niks is, terwijl dat zowat het enige is waar die beat uit bestaat (hyperbool (!)) vind ik een behoorlijke understatement. En dán kan ik de MJ en die gast met Sjaakmat als avatar - ja, dan weet je met wie je te maken hebt! - in mij niet tot rust bedaren. Dat spijt mij, maar het is zoals God mij heeft bedoeld.
Het gaat hier toch om wie de producer is?
0
Social_Mask
geplaatst: 22 januari 2010, 17:22 uur
Tussen jou en dat hondje wel, maar ik kreeg beetje het idee bij "alleen de keyboard" alsof je dat niet zo'n belangrijk deel van de beat vond. Wat misschien verkeerd was geïnterpreteerd. Daarnaast was het, eigenlijk puur, mijn persoonlijke frustratie. Ik heb namelijk een hekel aan die beat en dat komt door dat piano gedeelte.
En RedLightCityBoy, dat had ik niet moeten zeggen. Het spijt me. Beetje zwarte 'humor' van mijn kant.
En RedLightCityBoy, dat had ik niet moeten zeggen. Het spijt me. Beetje zwarte 'humor' van mijn kant.
0
Daily Operator
geplaatst: 22 januari 2010, 17:28 uur
Ben je gefrustreerd? Wil je er over praten?
Je moet al je agressie niet op proppen, gooi het er maar uit, als het echt moet.
Wij zijn er voor je.
No Snoek
Je moet al je agressie niet op proppen, gooi het er maar uit, als het echt moet.
Wij zijn er voor je.
No Snoek
0
Social_Mask
geplaatst: 22 januari 2010, 17:40 uur
Nou, dan zal ik maar nog eens naar mij hoge hoed grijpen, maar ditmaal iets net wat anders eruit toveren:

0
geplaatst: 22 januari 2010, 18:17 uur
Frank ook niet? Wafels zijn er in veel kleuren, maar eet ze nooit te lang als je op het punt staat opgegeten te worden door een enorme eekhoorn met hoogtevrees. Wat ik wil zeggen met dit bericht?
Inderdaad, dat bedoel ik dus.
Dr. Dre : Still DRE vs Dr. Dre : Fuck With Dre Day (And Everybody is celebrating)
Laten we uit protest op Still Dre stemmen.

4-0
0
geplaatst: 22 januari 2010, 18:40 uur
Social_Mask schreef:
Misschien een leuk idee:
Misschien een leuk idee:
Ik weet dat je al hebt gezegd dat het je spijt, maar ik vind dit geen humor meer. Ik zou je willen vragen of je voortaan nog even wil nadenken voor je zoiets zegt, want het kan behoorlijk hard aankomen.
0
Daily Operator
geplaatst: 22 januari 2010, 18:48 uur
Dr. Dre ft. Snoop Dogg: Deep Cover vs Dr. Dre : Let Me Ride
1-0
1-0
0
geplaatst: 23 januari 2010, 22:42 uur
Dr. Dre : Still DRE vs Dr. Dre : Fuck With Dre Day (And Everybody is celebrating)
5-0 (stem al uitgebracht)
Eminem : Role Model vs Dr. Dre : Nuthin' But A G Thang
0-1
5-0 (stem al uitgebracht)
Eminem : Role Model vs Dr. Dre : Nuthin' But A G Thang
0-1
* denotes required fields.