Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Producer
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2009, 11:41 uur
catdog schreef:
Zeker wel.. hij heeft een aantal tracks zelf geproduceerd waaronder "Stranger in Moscow".. het valt alleen niet onder hip-hop.
Zeker wel.. hij heeft een aantal tracks zelf geproduceerd waaronder "Stranger in Moscow".. het valt alleen niet onder hip-hop.
Nee: THEO DE KING. Niet de King of Pop.
0
geplaatst: 5 september 2009, 12:14 uur
3. Verbal Intercourse vs. Incarcerated Scarfaces
1-0 (een van mijn favoriete beats, maar die van Incarcerated Scarfaces is ook dope.)
1-0 (een van mijn favoriete beats, maar die van Incarcerated Scarfaces is ook dope.)
0
geplaatst: 5 september 2009, 14:08 uur
Volgens mij stemde Pooiertje 2-0, althans dat zag ik eerst staan.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 5 september 2009, 14:11 uur
ja dat zag ik ook dus 4-1
of ik stem ook ff: 5-1
en nu voetballen kijken...
of ik stem ook ff: 5-1
en nu voetballen kijken...

0
geplaatst: 5 september 2009, 15:40 uur
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)
Jaa.. kan ook.
MJ .. de King.. die link was er ook .

0
Dj2Jelle
geplaatst: 5 september 2009, 15:55 uur
MJ_DA_MAN schreef:
4-5 (gaat toch om part 1 hè?).
4-5 (gaat toch om part 1 hè?).
Uiteraard, alhoewel part 2 ook hard is.
0
geplaatst: 7 september 2009, 17:58 uur
4-3.
Even een vraagje. Producer die ik heb uitgekozen(Sagopa Kajmer) is Turks. Jullie zullen zijn muziek niet kennen denk ik. Zal ik als ik aan de beurt ben, iedereen linken met zijn laatste 2 albums? Want ik heb eigenlijk geen zin om ieder nummer(die ik ga uitkiezen) te uploaden.
Even een vraagje. Producer die ik heb uitgekozen(Sagopa Kajmer) is Turks. Jullie zullen zijn muziek niet kennen denk ik. Zal ik als ik aan de beurt ben, iedereen linken met zijn laatste 2 albums? Want ik heb eigenlijk geen zin om ieder nummer(die ik ga uitkiezen) te uploaden.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 7 september 2009, 18:12 uur
5-3 iedereen die tegen 4th chamber stemde moet zichzelf afvragen hoe nep hij wel niet is. 4th chamber IS de hardste beat ooit gemaakt. hardere bangers kunnen we ons niet veroorloven, amen.
* denotes required fields.