Muziek / Muziekgames / Debuutalbums 80's
zoeken in:
0
wijsneus
geplaatst: 26 januari 2010, 10:26 uur
Ook voor mij is Traveling Wilburys een onverwachte winnaar.
Mijn favoriet zat niet in de finale
, maar ja, het blijft maar een spel natuurlijk
.
En de spelregel dat de finale 24 uur duurt, vind ik een mooie vondst !
Mafketel : zenks vor zie orkaanieseetijon !
Mijn favoriet zat niet in de finale
, maar ja, het blijft maar een spel natuurlijk
.En de spelregel dat de finale 24 uur duurt, vind ik een mooie vondst !
Mafketel : zenks vor zie orkaanieseetijon !
0
geplaatst: 26 januari 2010, 10:32 uur
Kees-Jan schreef:
Mijn favoriet heeft gewonnen
, maar ik vind het wel een verrassende winnaar.
Ik had niet verwacht dat ook zoveel anderen Traveling Wilburys het beste debuutalbum uit de jaren '80 vonden. Het is zeker toch geen typisch jaren '80 album.
Mijn favoriet heeft gewonnen
, maar ik vind het wel een verrassende winnaar.Ik had niet verwacht dat ook zoveel anderen Traveling Wilburys het beste debuutalbum uit de jaren '80 vonden. Het is zeker toch geen typisch jaren '80 album.
Zegt dan ook alles over de stemmers hier en heel weinig over de jaren 80

0
geplaatst: 26 januari 2010, 17:20 uur
The Traveling Wilburys 
Het is dat het hier staat maar dit had ik in geen 100 jaar een jaren 80 album genoemd. En ook al geen debuutalbum eigenlijk.

Het is dat het hier staat maar dit had ik in geen 100 jaar een jaren 80 album genoemd. En ook al geen debuutalbum eigenlijk.
0
Ruby1966
geplaatst: 26 januari 2010, 17:22 uur
VanDeGriend schreef:
The Traveling Wilburys
The Traveling Wilburys

Nee precies, slaat werkelijk als een tang op een varken.
Een stelletje middle aged men die hun sporen in de muziek al jaren achter zich hadden liggen in de jaren 80.
Maar goed, de meerderheid hier vond dit nu werkelijk een typisch jaren 80 debuutalbum

0
geplaatst: 26 januari 2010, 17:34 uur
Ja precies. Nou heb ik de jaren 80 heel bewust meegemaakt maar ik ken werkelijk geen generatiegenoot die dat ding ooit op cd heeft teruggekocht. Ik denk dat het komt omdat veel stemmers of veel ouder of veel jonger dan wij zijn. Die laatste groep heeft de plaat uit papa's kast gehaald die vast ook weer veel ouder is dan wij

0
geplaatst: 26 januari 2010, 20:24 uur
Merkwaardige winnaar. Ik heb het album wel, maar het is zeker niet het beste album uit de 80ties. Zeker ook niet representatief voor de jaren 80. Raar.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 21:19 uur
Aangezien hij heeft gewonnen dacht dat ik vast de enige was die er een beetje vreemd gevoel bij had...
0
geplaatst: 26 januari 2010, 21:22 uur
VanDeGriend schreef:
Ik denk dat het komt omdat veel stemmers of veel ouder of veel jonger dan wij zijn.
Ik denk dat het komt omdat veel stemmers of veel ouder of veel jonger dan wij zijn.
Gezien het feit dat The Stone Roses er al zo snel uitvlogen denk dat je wel een punt hebt met die oudere users. Na Appetite for Distruction de hoogst genoteerde 80s debuutplaat uit de MuMe top 250. Niet dat dat automatisch genoeg is voor de overwinning maar dat zo'n baanbrekende en hooggewaardeerde plaat niet eens de finale haalt vind ik op zijn minst apart. Maar goed, het is een ieder vrij om te stemmen, er is geen ballotagecommissie ofzo.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 22:24 uur
Deze 'oudere' user vond eigenlijk alle finalisten ( misschien op U2 na) nogal vreemd.
En die Traveling Wilburys, daar begrijp ik ook geen hout van wat die in de finale deed. Dus of dat met leeftijd te maken heeft....
En die Traveling Wilburys, daar begrijp ik ook geen hout van wat die in de finale deed. Dus of dat met leeftijd te maken heeft....

0
geplaatst: 27 januari 2010, 13:34 uur
de debuutplaten van The Stone Roses en The Smiths hadden toch de finale moeten halen. maar ja, het is nu zo
0
geplaatst: 27 januari 2010, 20:07 uur
ArthurDZ schreef:
de debuutplaten van The Stone Roses en The Smiths hadden toch de finale moeten halen. maar ja, het is nu zo
Da's jouw mening waar ik het dan weer niet mee eens ben...
0
geplaatst: 28 januari 2010, 22:26 uur
Oldfart schreef:
Deze 'oudere' user vond eigenlijk alle finalisten ( misschien op U2 na) nogal vreemd.
Ik ook, de meest fantastische debuutplaten waren allang uitgeschakeld. De laatste ronden heb ik ook maar niet meer gestemd.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 22:20 uur
U2 Boy en Iron Maiden hun debuut zijn legendarisch voor mijzelf.
* denotes required fields.