Muziek / Muziekgames / (Nu)Soul/R&B Knock-Out Artiesten KO, Deel II
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2010, 14:54 uur
Een kwart-finale zonder dames
KWART-Finale (tot de 7, met 1 verschil)
1 Sam & Dave (vs.) Isaac Hayes
2 Marvin Gaye (vs.) Donny Hathaway
3 The Temptations (vs.) Bill Withers
4 Otis Redding (vs.) Curtis Mayfield
KWART-Finale (tot de 7, met 1 verschil)
1 Sam & Dave (vs.) Isaac Hayes
2 Marvin Gaye (vs.) Donny Hathaway
3 The Temptations (vs.) Bill Withers
4 Otis Redding (vs.) Curtis Mayfield
0
geplaatst: 24 juli 2010, 14:56 uur
0-2 
Battle 3 valt me toch wat tegen hoor. Zijn absoluut grootheden binnen de muziekwereld, maar behoren niet tot mijn favorieten.

Battle 3 valt me toch wat tegen hoor. Zijn absoluut grootheden binnen de muziekwereld, maar behoren niet tot mijn favorieten.
0
geplaatst: 24 juli 2010, 14:57 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Stevie Wonder mis ik het meest, maar ja zware lotingen zijn killing. Ik zag Withers van te voren al ver komen. (mits de lotingen meevielen)
0
geplaatst: 24 juli 2010, 14:59 uur
Withers is misschien toch wel erg goed.
Stevie Wonder ja, die mis ik dus ook!
Verder had er van mij wel een moderne artiest/groep tussen mogen staan. Anthony Hamilton bijvoorbeeld, of Foreign Exchange. Hoewel die laatste niet realistisch zou zijn.
En natuurlijk andere favorieten van mij zoals: Donald Byrd, Cymande en Rose Royce.
Stevie Wonder ja, die mis ik dus ook!Verder had er van mij wel een moderne artiest/groep tussen mogen staan. Anthony Hamilton bijvoorbeeld, of Foreign Exchange. Hoewel die laatste niet realistisch zou zijn.
En natuurlijk andere favorieten van mij zoals: Donald Byrd, Cymande en Rose Royce.
0
geplaatst: 24 juli 2010, 20:22 uur
Reijersen schreef:
Stevie Wonder mis ik het meest, maar ja zware lotingen zijn killing. Ik zag Withers van te voren al ver komen. (mits de lotingen meevielen)
(quote)
Ow, en Sam Cooke mis ik natuurlijk ook
* denotes required fields.