MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Nu)Soul/R&B Knock-Out Artiesten KO, Deel II

zoeken in:
Mb.
4 Otis Redding (vs.) Curtis Mayfield

1-0. Wat mij betreft een duidelijke keuze. Net zoals ik op Sam & Dave had gestemd.

Rhythm & Poetry schreef:
Verder had er van mij wel een moderne artiest/groep tussen mogen staan. Anthony Hamilton bijvoorbeeld, of Foreign Exchange. Hoewel die laatste niet realistisch zou zijn.

Ik kan niet begrijpen dat jij Foreign Exchange zo hoog hebt staan. Aan de andere kant begrijp ik het weer wel, want iedereen heeft zo zijn artiesten die hij hoog in het vandaal heeft staan, maar die bij andere mensen minder doen. Daniel Lemma, iemand?

Zorin
2-0

Mb. schreef:
4 Otis Redding (vs.) Curtis Mayfield

1-0. Wat mij betreft een duidelijke keuze. Net zoals ik op Sam & Dave had gestemd.

(quote)

Ik kan niet begrijpen dat jij Foreign Exchange zo hoog hebt staan. Aan de andere kant begrijp ik het weer wel, want iedereen heeft zo zijn artiesten die hij hoog in het vandaal heeft staan, maar die bij andere mensen minder doen. Daniel Lemma, iemand?

Zegt me zo 1,2,3 niets. Ik vind Phonte een goede rapper en een voortreffelijk zanger. Beetje zelfde categorie als Aloe Blacc (net een tikkeltje minder). Voor Nicolay heb ik altijd een zwak gehad, ik hou wel van zijn dromerige keyboardklanken.

3-1

5-1

VOlgende ronde plaats ik pas morgenavond laat.

Mb. schreef:
iedereen heeft zo zijn artiesten die hij hoog in het vandaal heeft staan

Prince, Stevie, Van Hunt, Erykah...

Halve Finale! (tot de 10, met 2 verschil)
1. Marvin Gaye (vs.) Isaac Hayes
2. Otis Redding (vs.) Bill Withers

1. Marvin Gaye (vs.) Isaac Hayes
1-0

Finale plaats ik, want dan maak ik er nog wat moois van

2-0

4-0

Tot de 10? Vorige was nog tot de 6...

Zorin
5-0

6-0 nipt, dat wel.

Wie gunt Isaac Hayes nog een puntje?

musicfriek schreef:
4-0

Tot de 10? Vorige was nog tot de 6...

Ach, we hebben de tijd.

musiq48
10-0

2. Otis Redding (vs.) Bill Withers

1-0

Zorin
2-0

3-1

Almu
5-1

5-2 ( om het nog en beetje spannend te maken,maar eigenlijk een onmogelijke keuze)

Gast
geplaatst: vandaag om 15:41 uur

geplaatst: vandaag om 15:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.