Muziek / Muziekgames / (Nu)Soul/R&B Knock-Out Artiesten KO, Deel II
zoeken in:
0
Mb.
geplaatst: 25 juli 2010, 20:27 uur
4 Otis Redding (vs.) Curtis Mayfield
1-0. Wat mij betreft een duidelijke keuze. Net zoals ik op Sam & Dave had gestemd.
Ik kan niet begrijpen dat jij Foreign Exchange zo hoog hebt staan. Aan de andere kant begrijp ik het weer wel, want iedereen heeft zo zijn artiesten die hij hoog in het vandaal heeft staan, maar die bij andere mensen minder doen. Daniel Lemma, iemand?
1-0. Wat mij betreft een duidelijke keuze. Net zoals ik op Sam & Dave had gestemd.
Rhythm & Poetry schreef:
Verder had er van mij wel een moderne artiest/groep tussen mogen staan. Anthony Hamilton bijvoorbeeld, of Foreign Exchange. Hoewel die laatste niet realistisch zou zijn.
Verder had er van mij wel een moderne artiest/groep tussen mogen staan. Anthony Hamilton bijvoorbeeld, of Foreign Exchange. Hoewel die laatste niet realistisch zou zijn.
Ik kan niet begrijpen dat jij Foreign Exchange zo hoog hebt staan. Aan de andere kant begrijp ik het weer wel, want iedereen heeft zo zijn artiesten die hij hoog in het vandaal heeft staan, maar die bij andere mensen minder doen. Daniel Lemma, iemand?

0
geplaatst: 25 juli 2010, 21:10 uur
Mb. schreef:
(quote)
Zegt me zo 1,2,3 niets. Ik vind Phonte een goede rapper en een voortreffelijk zanger. Beetje zelfde categorie als Aloe Blacc (net een tikkeltje minder). Voor Nicolay heb ik altijd een zwak gehad, ik hou wel van zijn dromerige keyboardklanken.
3-1
0
geplaatst: 26 juli 2010, 12:39 uur
Mb. schreef:
iedereen heeft zo zijn artiesten die hij hoog in het vandaal heeft staan
iedereen heeft zo zijn artiesten die hij hoog in het vandaal heeft staan
Prince, Stevie, Van Hunt, Erykah...

0
geplaatst: 26 juli 2010, 12:53 uur
Halve Finale! (tot de 10, met 2 verschil)
1. Marvin Gaye (vs.) Isaac Hayes
2. Otis Redding (vs.) Bill Withers
2. Otis Redding (vs.) Bill Withers
0
geplaatst: 26 juli 2010, 12:54 uur
1-0
Finale plaats ik, want dan maak ik er nog wat moois van
1-0
Finale plaats ik, want dan maak ik er nog wat moois van

0
geplaatst: 26 juli 2010, 20:15 uur
0
geplaatst: 27 juli 2010, 11:52 uur
5-2 ( om het nog en beetje spannend te maken,maar eigenlijk een onmogelijke keuze)
* denotes required fields.