MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederland - België KO

zoeken in:
7-8

8-8

2MY
8-9

10-9

Voor mij is dit zonneklaar
Vaya Con Dios was de enige Belgische tegenstrever waarbij ik niet op Golden Earring had gestemd.

10-10

btw, moest iemand die organisatie op zich willen nemen (sorry ik ben niet voldoende aanwezig om dat te doen), zou het wel interessant kunnen zijn om dit spelletje nogmaals te doen maar dan met ladders en nog iets meer nummers. Een pracht van een alliteratie zou dat geven:
De Lagelandenladder

spannende finale

11-10

Cured
aan mij de eer:

12-10

Yeah

Goede winnaar

Jammer, Radar Love is zeker geen slecht nummer, maar om nu te zeggen het beste nummer van de Lage Landen lijkte me wat hoog gegrepen. Een eer die Instant mijns inziens wel zou verdienen.
Ik kijk dan wel eens uit naar het laddersysteem dat Corn1holio1 voorstelde omdat KO's altijd een vrij vertekend beeld geven zeker bij een love/hate-plaat.

Dat terzijde was het een leuke KO waarin veel vaderlandse emoties losgeweekt werden bij beide partijen! Goed gedaan Kemm!

Radar Love is misschien wel het bekendste nummer uit de lage landen

Vergeet ook niet dat het in Amerika een enorme hit is en nog steeds elke dag gespeeld word op de radio, daarom wel een verdiende winnaar

laxus11 schreef:
Radar Love is misschien wel het bekendste nummer uit de lage landen

Vergeet ook niet dat het in Amerika een enorme hit is en nog steeds elke dag gespeeld word op de radio, daarom wel een verdiende winnaar

Hitgevoeligheid zegt niets over de intrinsieke kwaliteit, hoewel ik het zeker een leuk nummer vind, maar aan Instant Street kan het toch niet tippen hoor imo.

Nee tuurlijk niet maar het zegt wel iets over het nummer als het nog elke dag meerdere keren op de Amerikaanse radio word gespeeld plus het is natuurlijk een erg goed nummer

laxus11 schreef:
Nee tuurlijk niet maar het zegt wel iets over het nummer als het nog elke dag meerdere keren op de Amerikaanse radio word gespeeld

Het zegt wel iets ja, maar of dat nou zozeer positief is...

Tsja dat weet ik niet maar het geeft wel aan hoe geliefd het nummer nog steeds is

laxus11 schreef:
Tsja dat weet ik niet maar het geeft wel aan hoe geliefd het nummer nog steeds is

Jep, bij de massa, die van simpele toegankelijke muziek houdt. Nou wil ik niet zeggen dat dat per se voor Radar Love geldt, maar geliefd zijn bij de massa zegt echt niet alles.

Nee klopt daar heb je gelijk in

Maar hier op het forum is het nog steeds geliefd en dat zie je terug in de score

Wat een kutwinnaar.

Het beste nummer uit de finale heeft deze gewonnen. Die dEUS adoratie heb ik nooit echt begrepen.

Dank je wel, Kemm, voor weer een erg leuk spelletje hier op MM

laxus11 schreef:
Maar hier op het forum is het nog steeds geliefd

Rhythm & Poetry schreef:
Wat een kutwinnaar.

Niet bij iedereen natuurlijk

Hartelijk dank Kemm

Ja, kemm. Je wordt bedankt.

O ja nog bedankt hé kemm

Hmm, blijkbaar kent MusicMeter toch meer overjaarse truck drivers dan ik dacht...

En graag gedaan hoor, jongens! Jullie zijn dan weer bedankt voor het trouw meespelen!
Vanaf volgende week live: de Pakistan - India KO!

Ja hoor kemm, nog bedankt voor deze leuke soms behoorlijk vervelende K.O.
Vervelend in de zin van dat zo'n middelmatig nummer als Instant Street zoveel mooiere songs heeft verslagen.
Niet bepaald (en dat geldt voor beide nummers) een droomfinale, maar da's zoals gewoonlijk, persoonlijk

Gast
geplaatst: vandaag om 05:34 uur

geplaatst: vandaag om 05:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.