Muziek / Muziekgames / Nederland - België KO
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2012, 01:29 uur
10-9
Voor mij is dit zonneklaar
Vaya Con Dios was de enige Belgische tegenstrever waarbij ik niet op Golden Earring had gestemd.
Voor mij is dit zonneklaar

Vaya Con Dios was de enige Belgische tegenstrever waarbij ik niet op Golden Earring had gestemd.
0
geplaatst: 31 juli 2012, 08:11 uur
10-10
btw, moest iemand die organisatie op zich willen nemen (sorry ik ben niet voldoende aanwezig om dat te doen), zou het wel interessant kunnen zijn om dit spelletje nogmaals te doen maar dan met ladders en nog iets meer nummers. Een pracht van een alliteratie zou dat geven:
De Lagelandenladder
btw, moest iemand die organisatie op zich willen nemen (sorry ik ben niet voldoende aanwezig om dat te doen), zou het wel interessant kunnen zijn om dit spelletje nogmaals te doen maar dan met ladders en nog iets meer nummers. Een pracht van een alliteratie zou dat geven:
De Lagelandenladder
0
geplaatst: 31 juli 2012, 10:30 uur
Jammer, Radar Love is zeker geen slecht nummer, maar om nu te zeggen het beste nummer van de Lage Landen lijkte me wat hoog gegrepen. Een eer die Instant mijns inziens wel zou verdienen.
Ik kijk dan wel eens uit naar het laddersysteem dat Corn1holio1 voorstelde omdat KO's altijd een vrij vertekend beeld geven zeker bij een love/hate-plaat.
Dat terzijde was het een leuke KO waarin veel vaderlandse emoties losgeweekt werden bij beide partijen! Goed gedaan Kemm!
Ik kijk dan wel eens uit naar het laddersysteem dat Corn1holio1 voorstelde omdat KO's altijd een vrij vertekend beeld geven zeker bij een love/hate-plaat.
Dat terzijde was het een leuke KO waarin veel vaderlandse emoties losgeweekt werden bij beide partijen! Goed gedaan Kemm!

0
geplaatst: 31 juli 2012, 10:32 uur
Radar Love is misschien wel het bekendste nummer uit de lage landen
Vergeet ook niet dat het in Amerika een enorme hit is en nog steeds elke dag gespeeld word op de radio, daarom wel een verdiende winnaar
Vergeet ook niet dat het in Amerika een enorme hit is en nog steeds elke dag gespeeld word op de radio, daarom wel een verdiende winnaar

0
geplaatst: 31 juli 2012, 10:33 uur
laxus11 schreef:
Hitgevoeligheid zegt niets over de intrinsieke kwaliteit, hoewel ik het zeker een leuk nummer vind, maar aan Instant Street kan het toch niet tippen hoor imo.
0
geplaatst: 31 juli 2012, 10:38 uur
Nee tuurlijk niet maar het zegt wel iets over het nummer als het nog elke dag meerdere keren op de Amerikaanse radio word gespeeld plus het is natuurlijk een erg goed nummer 

0
geplaatst: 31 juli 2012, 11:40 uur
laxus11 schreef:
Nee tuurlijk niet maar het zegt wel iets over het nummer als het nog elke dag meerdere keren op de Amerikaanse radio word gespeeld
Nee tuurlijk niet maar het zegt wel iets over het nummer als het nog elke dag meerdere keren op de Amerikaanse radio word gespeeld
Het zegt wel iets ja, maar of dat nou zozeer positief is...

0
geplaatst: 31 juli 2012, 11:45 uur
Tsja dat weet ik niet maar het geeft wel aan hoe geliefd het nummer nog steeds is
0
geplaatst: 31 juli 2012, 11:47 uur
laxus11 schreef:
Tsja dat weet ik niet maar het geeft wel aan hoe geliefd het nummer nog steeds is
Jep, bij de massa, die van simpele toegankelijke muziek houdt. Nou wil ik niet zeggen dat dat per se voor Radar Love geldt, maar geliefd zijn bij de massa zegt echt niet alles.
0
geplaatst: 31 juli 2012, 11:49 uur
Nee klopt daar heb je gelijk in
Maar hier op het forum is het nog steeds geliefd en dat zie je terug in de score
Maar hier op het forum is het nog steeds geliefd en dat zie je terug in de score
0
geplaatst: 31 juli 2012, 12:31 uur
Het beste nummer uit de finale heeft deze gewonnen. Die dEUS adoratie heb ik nooit echt begrepen.
Dank je wel, Kemm, voor weer een erg leuk spelletje hier op MM
Dank je wel, Kemm, voor weer een erg leuk spelletje hier op MM

0
geplaatst: 31 juli 2012, 12:40 uur
laxus11 schreef:
Maar hier op het forum is het nog steeds geliefd
Maar hier op het forum is het nog steeds geliefd
Rhythm & Poetry schreef:
Wat een kutwinnaar.
Wat een kutwinnaar.

0
geplaatst: 31 juli 2012, 19:30 uur
Hmm, blijkbaar kent MusicMeter toch meer overjaarse truck drivers dan ik dacht...
En graag gedaan hoor, jongens! Jullie zijn dan weer bedankt voor het trouw meespelen!
Vanaf volgende week live: de Pakistan - India KO!
En graag gedaan hoor, jongens! Jullie zijn dan weer bedankt voor het trouw meespelen!
Vanaf volgende week live: de Pakistan - India KO!
0
geplaatst: 31 juli 2012, 19:36 uur
Ja hoor kemm, nog bedankt voor deze leuke soms behoorlijk vervelende K.O. 
Vervelend in de zin van dat zo'n middelmatig nummer als Instant Street zoveel mooiere songs heeft verslagen.
Niet bepaald (en dat geldt voor beide nummers) een droomfinale, maar da's zoals gewoonlijk, persoonlijk

Vervelend in de zin van dat zo'n middelmatig nummer als Instant Street zoveel mooiere songs heeft verslagen.
Niet bepaald (en dat geldt voor beide nummers) een droomfinale, maar da's zoals gewoonlijk, persoonlijk

* denotes required fields.