Muziek / Muziekgames / Nederland - België KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2012, 13:50 uur
5-5
Neee
, waarom één van de beste punk-nummers uit de lage landen eruit tegen zoiets...
Neee
, waarom één van de beste punk-nummers uit de lage landen eruit tegen zoiets...
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 juni 2012, 13:53 uur
deric raven schreef:
5-4
5-4
Leon
De Dijk boven The Kids ??
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 juni 2012, 14:21 uur
Als er 1 nederlandse band is waar ik echt totaal niks aan vind, dan is dat de oude Stampei die nergens goed voor is. 

0
geplaatst: 6 juni 2012, 14:48 uur
We gaan ons nog wel moeten haasten als we nog maar 32 nummers willen hebben wanneer het EK begint, hetgeen toch de bedoeling was deze KO, of is het doel veranderd?
0
geplaatst: 6 juni 2012, 15:09 uur
DjFrankie schreef:
Als er 1 nederlandse band is waar ik echt totaal niks aan vind, dan is dat de oude Stampei die nergens goed voor is.
Werd veel gedraaid bij Take One, nu die tent afgebroken is, heb ik meer behoefte aan nummers uit die tijd.

0
geplaatst: 6 juni 2012, 15:11 uur
0
geplaatst: 6 juni 2012, 15:36 uur
Kids stemmen jullie er uit, maar Tom Helsen overleeft gemakkelijk?? Snik...
0
geplaatst: 6 juni 2012, 15:39 uur
corn1holio1 schreef:
Ik heb hier toch ook al bij sommige uitslagen ogen getrokken zoals dit
. Misschien hadden we daarnet pech met de loting. Ik ken de groep alleszins niet, maar vond ze wat klinken als de Nederlandse Clouseau, wat wel een vernedering zou zijn voor The Kids om daardoor gepasseerd te worden. 
0
geplaatst: 6 juni 2012, 15:45 uur
De Dijk heeft geweldige nummers gemaakt; Bloedend Hart, Binnen Zonder Kloppen en het prachtige YouTube - De Dijk ~~ veel nacht en weinig maan~~.
Het album van Tom Helsen waar dit nummer op staat heb ik ooit gekocht, dacht dat het een solo album was van Tom Pintens.
Ze lijken enigszins op elkaar qua uiterlijk.
Het album van Tom Helsen waar dit nummer op staat heb ik ooit gekocht, dacht dat het een solo album was van Tom Pintens.
Ze lijken enigszins op elkaar qua uiterlijk.
* denotes required fields.