Muziek / Muziekgames / Nederland - België KO
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2012, 22:48 uur
Ceasar schreef:
De Belgen hebben geen reden tot klagen. Gaan ook zeer veel door.
De Belgen hebben geen reden tot klagen. Gaan ook zeer veel door.
Tot daarnet was het gelijk, maar nu zit Nederland weer een pak voor en ze stonden al zoveel voor door de vorige ronde, ik heb er nog geen enkel Nederlands trots zien uitvliegen terwijl ik er met Voir Un Ami Pleurer, Hotellounge en There Will Be No Next Time al 3 Belgische trotsen uit de losse pols kan opnoemen. Het verschil zit hem dus volgens mij wel in de nationaliteiten in het deelnemerspubliek hier, die de Nederlandse nummers al veel langer kennen er dus daardoor veel sneller voor zullen stemmen.
0
geplaatst: 21 juni 2012, 22:49 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 juni 2012, 23:09 uur
dumb_helicopter schreef:
Tot daarnet was het gelijk, maar nu zit Nederland weer een pak voor en ze stonden al zoveel voor door de vorige ronde, ik heb er nog geen enkel Nederlands trots zien uitvliegen terwijl ik er met Voir Un Ami Pleurer, Hotellounge en There Will Be No Next Time al 3 Belgische trotsen uit de losse pols kan opnoemen. Het verschil zit hem dus volgens mij wel in de nationaliteiten in het deelnemerspubliek hier, die de Nederlandse nummers al veel langer kennen er dus daardoor veel sneller voor zullen stemmen.
(quote)
Er zijn uitzonderingen. Dat Doe Maar nummer heb ik bijvoorbeeld veel te vaak gehoord.
0
geplaatst: 21 juni 2012, 23:37 uur
dumb_helicopter schreef:
Het verschil zit hem dus volgens mij wel in de nationaliteiten in het deelnemerspubliek hier, die de Nederlandse nummers al veel langer kennen er dus daardoor veel sneller voor zullen stemmen.
(quote)
Het verschil zit hem dus volgens mij wel in de nationaliteiten in het deelnemerspubliek hier, die de Nederlandse nummers al veel langer kennen er dus daardoor veel sneller voor zullen stemmen.
Daar heb je een punt. Dat kan ik niet ontkennen.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 07:39 uur
0
geplaatst: 22 juni 2012, 13:21 uur
0
geplaatst: 22 juni 2012, 16:05 uur
* denotes required fields.