Muziek / Muziekgames / Nederland - België KO
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2012, 12:37 uur
laxus11 schreef:
Zo goed is dEUS ook weer niet hoor
(quote)
Zo goed is dEUS ook weer niet hoor
Dat er met Suds & Soda en Mijn Vlakke Land twee absolute topnummers uit België uitgeschakeld worden tegen vooraf gezien zelfs niet zo'n sterke tegenstanders spreekt al voor zich.

0
geplaatst: 8 juli 2012, 12:39 uur
dumb_helicopter schreef:
Dat er met Suds & Soda en Mijn Vlakke Land twee absolute topnummers uit België uitgeschakeld worden tegen vooraf gezien zelfs niet zo'n sterke tegenstanders spreekt al voor zich.
(quote)
Nou nou nou Starlight Dancer en Pastorale zijn toch wel erg goede nummers hoor en ze behoren bij de top van de hollandse muziek

0
geplaatst: 8 juli 2012, 12:49 uur
laxus11 schreef:
Nou nou nou Starlight Dancer en Pastorale zijn toch wel erg goede nummers hoor en ze behoren bij de top van de hollandse muziek
(quote)
Maar internationaal doorgebroken zoals dEUS en Jacques Brel zijn die twee volgens mij toch niet echt. Ik heb trouwens het idee dat er een aantal users die normaal gezien meer Belgisch getint stemmen zijn afgevallen zodat het evenwicht een beetje verstoord is.
0
geplaatst: 8 juli 2012, 13:16 uur
7-0
30. George Baker Selection - Little Green Bag vs. Triggerfinger - Lil' Teaser
1-0
30. George Baker Selection - Little Green Bag vs. Triggerfinger - Lil' Teaser
1-0
0
geplaatst: 8 juli 2012, 14:19 uur
dumb_helicopter schreef:
Maar internationaal doorgebroken zoals dEUS en Jacques Brel zijn die twee volgens mij toch niet echt.
Maar internationaal doorgebroken zoals dEUS en Jacques Brel zijn die twee volgens mij toch niet echt.
Kom nou, Jacques Brel is wereldwijd de bekendste en meest gecoverde Belgische zanger. En dEUS is ook een begrip bij rockliefhebbers in vele Europese landen.
0
geplaatst: 8 juli 2012, 14:20 uur
0
geplaatst: 8 juli 2012, 14:29 uur
LucM schreef:
Kom nou, Jacques Brel is wereldwijd de bekendste en meest gecoverde Belgische zanger. En dEUS is ook een begrip bij rockliefhebbers in vele Europese landen.
(quote)
Dat is toch precies zoals ik zei?

0
geplaatst: 8 juli 2012, 14:55 uur
Met Little Green Bag de tiende overinning op rij voor Nederland! 
1-2

1-2
0
geplaatst: 8 juli 2012, 16:14 uur
* denotes required fields.