MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederland - België KO

zoeken in:

laxus11 schreef:
(quote)

Zo goed is dEUS ook weer niet hoor

Dat er met Suds & Soda en Mijn Vlakke Land twee absolute topnummers uit België uitgeschakeld worden tegen vooraf gezien zelfs niet zo'n sterke tegenstanders spreekt al voor zich.

dumb_helicopter schreef:
(quote)

Dat er met Suds & Soda en Mijn Vlakke Land twee absolute topnummers uit België uitgeschakeld worden tegen vooraf gezien zelfs niet zo'n sterke tegenstanders spreekt al voor zich.

Nou nou nou Starlight Dancer en Pastorale zijn toch wel erg goede nummers hoor en ze behoren bij de top van de hollandse muziek

laxus11 schreef:
(quote)

Nou nou nou Starlight Dancer en Pastorale zijn toch wel erg goede nummers hoor en ze behoren bij de top van de hollandse muziek

Maar internationaal doorgebroken zoals dEUS en Jacques Brel zijn die twee volgens mij toch niet echt. Ik heb trouwens het idee dat er een aantal users die normaal gezien meer Belgisch getint stemmen zijn afgevallen zodat het evenwicht een beetje verstoord is.

johannesA
6-0

7-0

30. George Baker Selection - Little Green Bag vs. Triggerfinger - Lil' Teaser

1-0

5-1

6-1

dumb_helicopter schreef:
Maar internationaal doorgebroken zoals dEUS en Jacques Brel zijn die twee volgens mij toch niet echt.

Kom nou, Jacques Brel is wereldwijd de bekendste en meest gecoverde Belgische zanger. En dEUS is ook een begrip bij rockliefhebbers in vele Europese landen.

LucM schreef:
(quote)

Kom nou, Jacques Brel is wereldwijd de bekendste en meest gecoverde Belgische zanger. En dEUS is ook een begrip bij rockliefhebbers in vele Europese landen.

Dat is toch precies zoals ik zei?

0-1 Oef, sterke battle

Met Little Green Bag de tiende overinning op rij voor Nederland!

1-2

DjFrankie (moderator)
1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 14:49 uur

geplaatst: vandaag om 14:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.