MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederland - België KO

zoeken in:
4-2 !

DjFrankie (moderator)
4-4

5-4

corn1holio1 schreef:
Aha weer ééntje die zen berichtenaantal wat komt optrekken zonder iets bij te dragen.

Wie en wat bedoel je nou toch???

1-1

Net geconstateerd dat één van de beste Nederlandse songs, This is Welfare van The Dutch, het heeft moeten afleggen tegen Raymiond van 't Groenewoud. Onbegrijpelijk!!! Ik vermoed dat "landsbelangen" bij dit spel toch wel een erg grote rol spelen. Van mij geen bijdrage meer bij dit spel.

ps. kom niet aanzetten met "het is maar een spel" of "slecht verliezer" of dat soort opmerkingen. Vanwege mijn vermoedens had ik al een hele tijd mijn twijfels bij dit spel. En dit is voor mij de bevestiging. Helaas...

Tja, ik zie in allerlei KO's zoveel uitslagen die voor mij persoonlijk onbegrijpelijk zijn, dan kan ik beter met deze hele site stoppen. Leer er nou maar gewoon mee leven dat er mensen zijn die een totaal andere smaak hebben en dus bijv. Raymond daadwerkelijk beter vinden. Maarja, als jij nu niet meer mee wil doen, dat moet je natuurlijk zelf weten.

Ik had ook op Raymond gestemd als ik de kans op, vind het een van de beste Nederlandse nummers die er zijn.
Al is This Is Welfare ook natuurlijk prima is

Het gaat tot de zes!!!

57. Mathilde Santing - Behind a Painted Smile vs. Wizards of Ooze - Bright Day

5-5

58. Bintangs - Travelling in the USA vs. A Brand - Hammerhead

1-1

Het gaat tot de zes en 2 punten verschil

6-5

DjFrankie (moderator)
laxus11 schreef:
Ik had ook op Raymond gestemd als ik de kans op, vind het een van de beste Nederlandse nummers die er zijn.
Al is This Is Welfare ook natuurlijk prima is

Lex Raymond is Belgisch

Wie is Lex Raymond, Frank?

7-5

1-1 Pas

7-5

2-1

3-1

Ceasar schreef:
(quote)

Wie en wat bedoel je nou toch???

Gewoon mensen die snel een stemmetje komen zetten, maar pertinent weigeren de nieuwe ladders te plaatsen als ze de laatste stem gezet hebben. Ben een kruisvaart begonnen

DjFrankie schreef:
(quote)

Lex Raymond is Belgisch

Ja bedoelde Nederlandstalig

Ceasar schreef:
Net geconstateerd dat één van de beste Nederlandse songs, This is Welfare van The Dutch, het heeft moeten afleggen tegen Raymiond van 't Groenewoud. Onbegrijpelijk!!! Ik vermoed dat "landsbelangen" bij dit spel toch wel een erg grote rol spelen. Van mij geen bijdrage meer bij dit spel.

ps. kom niet aanzetten met "het is maar een spel" of "slecht verliezer" of dat soort opmerkingen. Vanwege mijn vermoedens had ik al een hele tijd mijn twijfels bij dit spel. En dit is voor mij de bevestiging. Helaas...

Man, wat een gezwets van jou kant toch. 'Twee Meisjes' van Raymond is al verschillende malen in België uitgeroepen tot beste Belgische nummer aller tijden door Radio 1's '100 op 1'-lijst. En als er nu één van de 2 landen mag zeuren over 'landsbelangen' dan is volgens mij dat nog altijd België hier: ondanks een volgens mij gelijke kwaliteit winnen er consequent meer Nederlandse nummers, dit terzijde. Maar om hiervoor plots niet meer mee te willen doen omdat een favoriet nummer voor jou uitgeschakeld is, vind ik maar zeer puberaal.
Hierbij de lijst van de afgelopen editie trouwens, voor mocht je me niet geloven. link

Twee Meisjes is terecht doorgegaan, één van de mooiste Nederlandstalige songs ooit.

5-1

dumb_helicopter schreef:
(quote)

Man, wat een gezwets van jou kant toch. 'Twee Meisjes' van Raymond is al verschillende malen in België uitgeroepen tot beste Belgische nummer aller tijden door Radio 1's '100 op 1'-lijst. En als er nu één van de 2 landen mag zeuren over 'landsbelangen' dan is volgens mij dat nog altijd België hier: ondanks een volgens mij gelijke kwaliteit winnen er consequent meer Nederlandse nummers, dit terzijde. Maar om hiervoor plots niet meer mee te willen doen omdat een favoriet nummer voor jou uitgeschakeld is, vind ik maar zeer puberaal.
Hierbij de lijst van de afgelopen editie trouwens, voor mocht je me niet geloven. link

Ach, iedereen stemt vanuit zijn eigen referentiekader, en dat van mij is nu eenmaal meer op Nederlandse dan op Vlaamse muziek georiënteerd. En bij de Belgen hier zal dat andersom zijn. Dat is toch niet zo gek? En al helemaal geen reden om je op te winden.

1-2 Arno & TC Matic

DjFrankie (moderator)
1-3

2-4

2-5

Gast
geplaatst: vandaag om 23:44 uur

geplaatst: vandaag om 23:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.