Muziek / Muziekgames / Nederland - België KO
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2012, 20:14 uur
0
geplaatst: 20 juli 2012, 20:48 uur
dynamo d schreef:
p.s.
Niet zo heel vreemd dat USA Billboard nummer 1 hit Venus wint van "2 meisjes". Kansloos inderdaad.
p.s.
Niet zo heel vreemd dat USA Billboard nummer 1 hit Venus wint van "2 meisjes". Kansloos inderdaad.
Mja snap het hier inderdaad nog wel, Venus is inderdaad een megahit. Alleen heb ik er niet veel mee, vind 2 meisjes een veel mooier nummer, met die prachtige piano in het begin en gitaar op het einde. Miss wel het beste nederlandstalige nummer aller tijden voor mij persoonlijk.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 23:43 uur
0
geplaatst: 20 juli 2012, 23:45 uur
dynamo d schreef:
1-2
p.s.
1-2
p.s.
Rare redenering, volgens mij was in datzelfde jaar Sugar Sugar van The Archies ook nummer 1 in de VS. Mocht dat echter van een Nederlandse band zijn geweest, of bijv. in een andere KO tegen Twee Meisjes hebben gemoeten, ik denk eerlijk gezegd niet dat het zou hebben gewonnen.
En jeetje, wat een zware loting: 1-1
0
geplaatst: 21 juli 2012, 15:51 uur
Arrie schreef:
Rare redenering, volgens mij was in datzelfde jaar Sugar Sugar van The Archies ook nummer 1 in de VS. Mocht dat echter van een Nederlandse band zijn geweest, of bijv. in een andere KO tegen Twee Meisjes hebben gemoeten, ik denk eerlijk gezegd niet dat het zou hebben gewonnen.
(quote)
Mag jij vinden, ik vind het niet raar. Zou hetzelfde kunnen zeggen van deze redenering. Het is voor Nederlandse en Belgische artiesten niet zo gemakkelijk om op de USA Billboard op nummer 1 te komen. Die markt is veel gemakkelijker toegankelijk voor Amerikaanse en Britse artiesten. Veelal zijn het dan toch wel bijzondere songs uit de Lage Landen zoals Venus. Om nu dit te vergelijken met een nummer uit de Angelsaksische landen dat jij klaarblijkelijk niet leuk vindt, dat vind ik een willekeurige redenering.
* denotes required fields.