MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederland - België KO

zoeken in:

4-2

5-2

Monza met 6-0 onderuit

1-2

dynamo d schreef:

p.s.
Niet zo heel vreemd dat USA Billboard nummer 1 hit Venus wint van "2 meisjes". Kansloos inderdaad.

Mja snap het hier inderdaad nog wel, Venus is inderdaad een megahit. Alleen heb ik er niet veel mee, vind 2 meisjes een veel mooier nummer, met die prachtige piano in het begin en gitaar op het einde. Miss wel het beste nederlandstalige nummer aller tijden voor mij persoonlijk.

3-3

8-4

dynamo d schreef:
1-2

p.s.
Niet zo heel vreemd dat USA Billboard nummer 1 hit Venus wint van "2 meisjes". Kansloos inderdaad.

Rare redenering, volgens mij was in datzelfde jaar Sugar Sugar van The Archies ook nummer 1 in de VS. Mocht dat echter van een Nederlandse band zijn geweest, of bijv. in een andere KO tegen Twee Meisjes hebben gemoeten, ik denk eerlijk gezegd niet dat het zou hebben gewonnen.

En jeetje, wat een zware loting: 1-1

Tsja 2-1

3-1

4-2

4-3

5-6

johannesA
6-6

Arrie schreef:
(quote)

Rare redenering, volgens mij was in datzelfde jaar Sugar Sugar van The Archies ook nummer 1 in de VS. Mocht dat echter van een Nederlandse band zijn geweest, of bijv. in een andere KO tegen Twee Meisjes hebben gemoeten, ik denk eerlijk gezegd niet dat het zou hebben gewonnen.

Mag jij vinden, ik vind het niet raar. Zou hetzelfde kunnen zeggen van deze redenering. Het is voor Nederlandse en Belgische artiesten niet zo gemakkelijk om op de USA Billboard op nummer 1 te komen. Die markt is veel gemakkelijker toegankelijk voor Amerikaanse en Britse artiesten. Veelal zijn het dan toch wel bijzondere songs uit de Lage Landen zoals Venus. Om nu dit te vergelijken met een nummer uit de Angelsaksische landen dat jij klaarblijkelijk niet leuk vindt, dat vind ik een willekeurige redenering.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:28 uur

geplaatst: vandaag om 07:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.