MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederland - België KO

zoeken in:

1-6 Beste Belgische nummer

1-7

1-0

2-0

3-0 lastige

5-2

7-2

Zoals ik al eerder zei, Gotye is net zo Belgisch als Eddie van Halen Nederlands is.

1-0

2-2

Tuurlijk is Gotye Belgisch (Bruggeling genaamd Wally De Backer) al is hij naar Australië verhuisd.
België / Australië vind ik de juiste aanduiding.

2-3

LucM schreef:
2-2

Tuurlijk is Gotye Belgisch (Bruggeling genaamd Wally De Backer) al is hij naar Australië verhuisd.
België / Australië vind ik de juiste aanduiding.

Maar dan zou Eddie van Halen ook mee kunnen doen in een Nederland KO, mocht ie solo muziek maken?

Gotye heeft twee jaar in België gewoond, meer niet. Hij zal het zich niet eens herinneren.

Gotye heeft wel de Belgische nationaliteit en hoort dus in deze KO thuis. Maar België / Australië vind ik - zoals ik eerder zei - de beste aanduiding.

4=-4

Cured
5-6

5-7

Daydream

En Gotye heeft in interviews zelf al meermaals aangegeven zichzelf Belgisch-Australisch te noemen, dus om daarvoor Kronenburg Park door te laten stoten..

9. Doe Maar - Sinds een Dag of Twee (32 Jaar) vs. Jo Lemaire + Flouze - Je Suis Venue te Dire Que Je M'en Vais

0-1 eigenlijk een mooie ontdekking..

Cured
2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 18:59 uur

geplaatst: vandaag om 18:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.