MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederland - België KO

zoeken in:

6-3

Kees-Jan schreef:
3x dEUS door

En 3x volstrekt terecht, alleen 'Het Dorp' was een waardige tegenstander maar die stond dan ook tegenover het beste dEUS-nummer.

1-0

p.s.
jammer dat Twilight Zone (mijn NL favoriet) er uit ligt maar Roses is ook wel een erg goed nummer.

2-0

3-1

4-1

6-1

Nooit begrepen wat er zo fantastisch is aan 'Pastorale'. Ik vind het maar een vrij matig nummer. Summer's here is ook maar redelijk dus ik vind dit toch echt wel de minste battle die er nog over is.

6-2

2-0

dumb_helicopter schreef:
Summer's here is ook maar redelijk dus ik vind dit toch echt wel de minste battle die er nog over is.

Op zich weinig aan, maar je kan je toch geen betere plaat voorstellen bij dit weer? Ik word altijd heel erg vrolijk van de combinatie goed weer/Magnus.

6-4

6-5, Over de Muur heeft me nooit geboeid

Mij ook niet echt.

6-6

6-7

Gast
geplaatst: vandaag om 13:22 uur

geplaatst: vandaag om 13:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.