MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of 1975 !

zoeken in:
Jammer dat het beste album (Godbluff) op de 34e plaats staat...

(ik kende zelf geen 10 albums en kon dus niet meestemmen)

De eerste 4 in mijn lijst ook de eerste 4 in de einduitslag (in andere volgorde). En ja, de ruime overwinning van Pink Floyd was te verwachten.

@GrafGantz & musicfriek: waarom Blue door sommigen als haar meesterwerk wordt beschouwd snap ik ook niet. Ze heeft later, als haar stem dieper en warmer is geworden, veel mooiere platen gemaakt met veel betere composities. Probeer eens Hejira, deze Hissing of Summer Lawns of één van haar latere albums.

De top 3 komt niet eens voor in mijn top 10, jammer van Bob Dylan op de 4e plek, wat een album

Zorin
Dat Born To Run nét derde wordt, vind ik jammer; ik vind het album van Dylan beter, al houd ik niet zo van zijn stem.

Het album van Patti Smith moet ik toch maar weer eens beluisteren.

Zorin schreef:
Dat Born To Run nét derde wordt, vind ik jammer; ik vind het album van Dylan beter, al houd ik niet zo van zijn stem.

Je bedoelt Queen 3de of Springsteen 2de.

De nummers 1&2 zijn voor mij ook duidelijk de beste albums van dit jaar (die meededen iig), voor de verandering ook wel eens leuk

Gast
geplaatst: vandaag om 13:12 uur

geplaatst: vandaag om 13:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.