Muziek / Muziekgames / Hoesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juni 2011, 18:44 uur
Ik snap werkelijk al die onvoldoendes niet. Het plaatje heeft heel veel weg van een Vermeer. De lichtval is geweldig (en mooier dan bij Rembrandt). Dat het plaatje verder ietwat onsmakelijk is, mag het toch niet naar een onvoldoende drukken? Jeroen Bosch kon dat nog veel onsmakelijker. En als alles slechts een moderne copycat is, dan nog vind ik het prachtig gedaan.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 19:31 uur
Justus18 schreef:
Ik snap werkelijk al die onvoldoendes niet. Het plaatje heeft heel veel weg van een Vermeer. De lichtval is geweldig (en mooier dan bij Rembrandt). Dat het plaatje verder ietwat onsmakelijk is, mag het toch niet naar een onvoldoende drukken? Jeroen Bosch kon dat nog veel onsmakelijker. En als alles slechts een moderne copycat is, dan nog vind ik het prachtig gedaan.
Het zit 'm erg in de letters.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 19:43 uur
Hij is kennelijk zo lelijk dat mijn laptop het niet meer aankan. De afbeelding wil niet laden.
Welke hoes is het? Dan kan ik hem opzoeken.
Welke hoes is het? Dan kan ik hem opzoeken.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 19:50 uur
4
Ik vind het een mooi rustig beeld, wat helaas volledig wordt verknald door die stomme metal-letters.
Ik vind het een mooi rustig beeld, wat helaas volledig wordt verknald door die stomme metal-letters.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 19:50 uur
Doet me denken aan Se7en: 7/10 voor de film en voor het plaatje van het album:
1
1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.