Muziek / Muziekgames / Hoesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2011, 01:43 uur
Er staan wel mooie hoezen op deze hoes. Onder andere 'Hole' van Foetus.
7
7
0
Gallow
geplaatst: 24 juni 2011, 07:18 uur
Ik mag toch wel aannemen dat je kan zien dat het een platenzaak is? Of mis ik de nodige humor.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 10:29 uur
Gallow schreef:
Ik mag toch wel aannemen dat je kan zien dat het een platenzaak is? Of mis ik de nodige humor.
Whatever, maar wat is er leuk aan twee mannen die wat in een platenzaak aan het neuzen zijn?(quote)
0
geplaatst: 24 juni 2011, 10:35 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Whatever, maar wat is er leuk aan twee mannen die wat in een platenzaak aan het neuzen zijn? Omdat de muziek van DJ Shadow helemaal uit... ach, laat ook maar.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 10:36 uur
DJ Shadow - Endtroducing.....: 22 stemmen, gemiddeld 5,91.
Er verandert dus niks in de top- en floplijst.
Top-10:
1. The Gutter Twins - Saturnalia: 20 stemmen, gemiddeld 7.97
2. The One AM Radio - This Too Will Pass: 26 stemmen, gemiddeld 7.76
3. U2 - War: 29 stemmen, gemiddeld 7.75
4. Katatonia - The Great Cold Distance: 18 stemmen, gemiddeld 7.64
5. Frank Sinatra - In the Wee Small Hours: 25 stemmen, gemiddeld 7.60
6. Dinosaur Jr - Green Mind: 23 stemmen, gemiddeld 7.59
7. Common - Like Water for Chocolate: 34 stemmen, gemiddeld 7.54
8. Max Richter - Memoryhouse: 27 stemmen, gemiddeld 7.54
9. Magenta Skycode - IIIII: 27 stemmen, gemiddeld 7.53
10. Atmosphere - Sad Clown Bad Summer Number 9: 24 stemmen, gemiddeld 7.50
-----------------------------------------------
Flop-10:
1. Pain Generate Sperm - SS Durex Terror: 29 stemmen, gemiddeld 1.19
2. Kutschurft - MCK: 29 stemmen, gemiddeld 1.21
3. Lady Gaga - Born This Way: 31 stemmen, gemiddeld 1.69
4. Celine Dion & Anne Geddes - Miracle: 25 stemmen, gemiddeld 2.00
5. Captain Sky - Concerned Party No. 1: 25 stemmen, gemiddeld 2.17
6. Barry Manilow - Barry Manilow I: 26 stemmen, gemiddeld 2.18
7. Kreator - Flag of Hate 27 stemmen: gemiddeld 2.43
8. Gabber Piet - Hakkuh en Zaguh; 29 stemmen, gemiddeld 2.50
9. Otep - Atavist: 30 stemmen, gemiddeld 2.52
10. Mortal Sin - Mayhemic Destruction: 24 stemmen, gemiddeld 2.66
Er verandert dus niks in de top- en floplijst.
Top-10:
1. The Gutter Twins - Saturnalia: 20 stemmen, gemiddeld 7.97
2. The One AM Radio - This Too Will Pass: 26 stemmen, gemiddeld 7.76
3. U2 - War: 29 stemmen, gemiddeld 7.75
4. Katatonia - The Great Cold Distance: 18 stemmen, gemiddeld 7.64
5. Frank Sinatra - In the Wee Small Hours: 25 stemmen, gemiddeld 7.60
6. Dinosaur Jr - Green Mind: 23 stemmen, gemiddeld 7.59
7. Common - Like Water for Chocolate: 34 stemmen, gemiddeld 7.54
8. Max Richter - Memoryhouse: 27 stemmen, gemiddeld 7.54
9. Magenta Skycode - IIIII: 27 stemmen, gemiddeld 7.53
10. Atmosphere - Sad Clown Bad Summer Number 9: 24 stemmen, gemiddeld 7.50
-----------------------------------------------
Flop-10:
1. Pain Generate Sperm - SS Durex Terror: 29 stemmen, gemiddeld 1.19
2. Kutschurft - MCK: 29 stemmen, gemiddeld 1.21
3. Lady Gaga - Born This Way: 31 stemmen, gemiddeld 1.69
4. Celine Dion & Anne Geddes - Miracle: 25 stemmen, gemiddeld 2.00
5. Captain Sky - Concerned Party No. 1: 25 stemmen, gemiddeld 2.17
6. Barry Manilow - Barry Manilow I: 26 stemmen, gemiddeld 2.18
7. Kreator - Flag of Hate 27 stemmen: gemiddeld 2.43
8. Gabber Piet - Hakkuh en Zaguh; 29 stemmen, gemiddeld 2.50
9. Otep - Atavist: 30 stemmen, gemiddeld 2.52
10. Mortal Sin - Mayhemic Destruction: 24 stemmen, gemiddeld 2.66
0
geplaatst: 24 juni 2011, 10:41 uur
Juist ja...
Ik zou het toch prettiger vinden als mensen hier moeite zouden steken in het vinden van potentiële kandidaten voor de toplijst i.p.v. voor de floplijst.
Ik kan hier wel een laag cijfer voor neerplempen maar dat gaat uiteraard iedereen doen, dus ik sla deze ronde over en wacht met smart op iets fatsoenlijks.
Ik zou het toch prettiger vinden als mensen hier moeite zouden steken in het vinden van potentiële kandidaten voor de toplijst i.p.v. voor de floplijst.
Ik kan hier wel een laag cijfer voor neerplempen maar dat gaat uiteraard iedereen doen, dus ik sla deze ronde over en wacht met smart op iets fatsoenlijks.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 10:45 uur
Ik ga hier maar wel op stemmen, want als iedereen zo denk als Grafgrantz, krijgt deze hoes een gemiddelde van 8,9 
2

2
0
geplaatst: 24 juni 2011, 10:47 uur
GrafGantz schreef:
Juist ja...
Juist ja...
Ben ik het wel mee eens, al vind ik een flop-lijst kandidaat zo nu en dan best grappig. Wel zou ik het dan nog leuk vinden om een 'mooie' flop-lijst kandidaat te hebben, dus eentje die om een speciale reden lelijk is en waar je om kunt lachen. Dit is te makkelijk.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 10:52 uur
Dit is echt geen flopkandidaat hoor, ik zweer dat dit niet als zodanig bedoeld is. Ontzettend bijzondere hoes.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 10:53 uur
EDIT: Ik verlaag mijn stem. Hoe langer ik er naar kijk, hoe walgelijker hij wordt. Eén van de vreselijkste hoezen die ik ooit heb gezien, daarom geef ik, en dat doe ik niet vaak:
1
Ik wil het best voor je uitleggen
Het idee is natuurlijk dat DJ Shadow's muziek volledig uit samples van allerlei genres bestaat, werkelijk alles komt uit iets anders en van al die losse samples heeft hij dus compleet nieuwe, instrumentale, nummers gemaakt. Ik weet niet of je bekend bent met het fenomeen 'samplen', maar dat is dus niet hetzelfde als jatten, aangezien het ongelooflijk knap is van al die losse en compleet verschillende stukjes compleet nieuwe nummers te scheppen: en hoe! Ga het maar eens luisteren, enorm sfeervol, als je er niet bekend mee bent, hier een nummer. Het album staat er ook voor in het Guiness Book of Records, omdat het het eerste album is dat geheel uit gesampled materiaal bestaat.
Ik neem aan dat je nu ook de hoes wel begrijpt. Ik begreep hem ook al, maar blijf het gewoon een doodsaaie hoes vinden en zó speciaal is het idee ervan nou ook weer niet, vandaar ook de 4, voor mensen die zich dat afvragen.
1
jasper1991 schreef:
(quote)
Whatever, maar wat is er leuk aan twee mannen die wat in een platenzaak aan het neuzen zijn? Ik wil het best voor je uitleggen
Het idee is natuurlijk dat DJ Shadow's muziek volledig uit samples van allerlei genres bestaat, werkelijk alles komt uit iets anders en van al die losse samples heeft hij dus compleet nieuwe, instrumentale, nummers gemaakt. Ik weet niet of je bekend bent met het fenomeen 'samplen', maar dat is dus niet hetzelfde als jatten, aangezien het ongelooflijk knap is van al die losse en compleet verschillende stukjes compleet nieuwe nummers te scheppen: en hoe! Ga het maar eens luisteren, enorm sfeervol, als je er niet bekend mee bent, hier een nummer. Het album staat er ook voor in het Guiness Book of Records, omdat het het eerste album is dat geheel uit gesampled materiaal bestaat.Ik neem aan dat je nu ook de hoes wel begrijpt. Ik begreep hem ook al, maar blijf het gewoon een doodsaaie hoes vinden en zó speciaal is het idee ervan nou ook weer niet, vandaar ook de 4, voor mensen die zich dat afvragen.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 13:44 uur
Je moet er eens lang naar kijken. Dan wordt hij steeds walgelijker. Heb de neiging ook een 1 te gaan geven...
0
geplaatst: 24 juni 2011, 16:48 uur
Het kan nog zo knap gemaakt zijn, maar het ziet er toch werkelijk waar niet uit. Je zult het tegenkomen...
2,5
2,5
0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:03 uur
Nog steeds niet mooi, deze groep heeft geen hoes die van mij een voldoende krijgt...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.