Muziek / Muziekgames / Hoesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2011, 21:05 uur
Ataloona schreef:
Je bedoelt Hitlergroet/Holland, 1945?
Je bedoelt Hitlergroet/Holland, 1945?
Niels heeft het over de 'sfeer', niet over de songteksten die op de hoes uitgebeeld worden. De sfeer zit hem in de tekenstijl, het kleurgebruik etc.
Ik ben het ook volkomen met hem eens.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 21:24 uur
Heb het inderdaad niet over de teksten. Die vermeende Hitlergroet boeit mij zelfs in het minste niet.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 21:29 uur
Ach ja, de hoes doet zich zelfs afstandelijk voor, naar mijn mening dan.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 21:36 uur
6
Ik hou wel van "that old-timey, magic, semi-circus, turn-of-the-century, penny arcade kind of imagery"(Bryan Poole), maar deze vind ik niet zo bijzonder. Ik vind deze tekening niet echt tot leven komen, in tegenstelling tot andere soortgelijke afbeeldingen die ik al gezien heb. Jullie willen hem volgens mij gewoon in de top 10 omdat het jullie favoriete album is
Ik hou wel van "that old-timey, magic, semi-circus, turn-of-the-century, penny arcade kind of imagery"(Bryan Poole), maar deze vind ik niet zo bijzonder. Ik vind deze tekening niet echt tot leven komen, in tegenstelling tot andere soortgelijke afbeeldingen die ik al gezien heb. Jullie willen hem volgens mij gewoon in de top 10 omdat het jullie favoriete album is

0
geplaatst: 25 juni 2011, 21:36 uur
De hoes brengt op mij een fijn gevoel over, dat ligt natuurlijk aan de muziek en hoe ik die ervaar, maar ook aan de hoes zelf, want die past, zoals ik al gezegd, gewoon erg goed bij de muziek op de één of andere manier. Daarnaast straalt de hoes voor mij iets heel vertrouwds uit. In elk geval, ik vind het een fijne hoes. En dat is zo subjectief als het maar kan, maar dan is het maar zo 

0
geplaatst: 25 juni 2011, 21:38 uur
De eerste keer een 7,5 en de tweede keer een 7... waarschijnlijk had ik twee keer een gulle bui!!
6
6
0
geplaatst: 25 juni 2011, 22:29 uur
niels94 schreef:
Daarnaast straalt de hoes voor mij iets heel vertrouwds uit.
Daarnaast straalt de hoes voor mij iets heel vertrouwds uit.
Je moeder liep vroeger ook met een taartbodem voor d'r gezicht ?

0
geplaatst: 25 juni 2011, 22:49 uur
dix schreef:
(quote)
Nog steeds.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 22:50 uur
Ik vind The Queen Is Dead ook een mooie hoes hebben. Echt waar 
Dat moest er even uit, als jullie de muziek en de hoes mooi vinden en dat los staat van elkaar om welke reden dan ook is het goed

Dat moest er even uit, als jullie de muziek en de hoes mooi vinden en dat los staat van elkaar om welke reden dan ook is het goed

0
geplaatst: 25 juni 2011, 22:52 uur
0
geplaatst: 25 juni 2011, 22:53 uur
Is het Neutrale Melk Leger al in actie gekomen? We hebben te maken met laagstemmers!
0
geplaatst: 25 juni 2011, 22:54 uur
Eveningguard schreef:
Is het Neutrale Melk Leger al in actie gekomen? We hebben te maken met laagstemmers!
Eenmansleger?
0
geplaatst: 25 juni 2011, 22:58 uur
1
En een hele dikke vette ook. Weg met die hoezen zonder gezicht en een soort van "hitler" groet.
Bedoeld of onbedoeld.
Dat je hem een voldoende geeft a la, maar een 10?
Er zijn echt veel mooiere hoezen. En ik ben al helemaal niet gediend van die armhouding.
Iedereen weet dat daar aan gerefereerd wordt, als je zoiets afbeeldt.
Dus moeten ze er ook over nagedacht hebben.
En een hele dikke vette ook. Weg met die hoezen zonder gezicht en een soort van "hitler" groet.
Bedoeld of onbedoeld.
Dat je hem een voldoende geeft a la, maar een 10?

Er zijn echt veel mooiere hoezen. En ik ben al helemaal niet gediend van die armhouding.
Iedereen weet dat daar aan gerefereerd wordt, als je zoiets afbeeldt.
Dus moeten ze er ook over nagedacht hebben.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:05 uur
Ah je hebt het album niet geluisterd, snel gaan doen dan maar. Jou reactie: 

0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:07 uur
Ah, je impliceert nu dat je het album goed moet vinden om de hoes goed te vinden.
Mijn punt gaat dus op
Mijn punt gaat dus op

0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:07 uur
Poeha schreef:
Weg met die hoezen zonder gezicht en een soort van "hitler" groet. Bedoeld of onbedoeld. Er zijn echt veel mooiere hoezen. En ik ben al helemaal niet gediend van die armhouding. Iedereen weet dat daar aan gerefereerd wordt, als je zoiets afbeeldt. Dus moeten ze er ook over nagedacht hebben.
Weg met die hoezen zonder gezicht en een soort van "hitler" groet. Bedoeld of onbedoeld. Er zijn echt veel mooiere hoezen. En ik ben al helemaal niet gediend van die armhouding. Iedereen weet dat daar aan gerefereerd wordt, als je zoiets afbeeldt. Dus moeten ze er ook over nagedacht hebben.
Ha Ha zou het je ook opgevallen zijn als ik het niet had opgemerkt ?

0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:12 uur
Wat een onzin, wat heeft de muziek nu te maken met mijn waarde oordeel over de hoes.
@dix: Ook zonder jouw opmerking. Ben er gewoon totaal niet van gediend, En misschien overdrijf ik voor een aantal hier, maar het zit nogal diep in ons familie verleden.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:15 uur
Ataloona schreef:
Ah, je impliceert nu dat je het album goed moet vinden om de hoes goed te vinden.
Mijn punt gaat dus op
Mijn punt gaat dus op
Als het goed past bij de sfeer, als hij teminste zou weten waar het werkelijk om gaat met die hoes, dat zal hij er niet niet over denken om een 1 te geven.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:17 uur
Misschien vind hij het wel een belachelijk klote album wat hij ook een 1* geeft. Dan past de sfeer perfect bij de hoes en geeft hij de hoes een 1+1+2?
Als ik goed lees wat jij schrijft, denk jij zo?
Als ik goed lees wat jij schrijft, denk jij zo?

0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:18 uur
Ach, het zit ook in mijn familieverleden. Maar het is niet zo dat het op dit album wordt goedgekeurd, het tegenovergestelde zelfs. Het verbeten onmiddelijk afkeuren van referenties aam de tweede wereldoorlog vind ik wel wat raars hebben. Mensen die hoge cijfers hebben gegeven zijn geen antisemitisten of zoiets.
En voortaan aub beter opletten of een hoes al geplaatst is. Mijn idee van revanches vind ik achteraf toch niet zo goed, maar een derde keer maakt het wel heel bont.
En voortaan aub beter opletten of een hoes al geplaatst is. Mijn idee van revanches vind ik achteraf toch niet zo goed, maar een derde keer maakt het wel heel bont.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:18 uur
Poeha schreef:
@dix: Ook zonder jouw opmerking. Ben er gewoon totaal niet van gediend, En misschien overdrijf ik voor een aantal hier, maar het zit nogal diep in ons familie verleden.
(quote)
Ja, maar er is verder niks raars mee bedoelt. Bovendien is het inderdaad een belangrijk thema op het album. Maar goed, je mag er niet van gediend zijn natuurlijk

Zelf had ik de Hitler groet er niet eens ingezien, blijf het gewoon vinden lijken op iemand die zwaait... Maar goed, het zal wel
Is ook wel logisch als je weet waar enkele nummers over gaan.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:20 uur
Of gewoon in de verte reiken, alsof iemand weggaat, zo van: ga niet weg
Snap je wat ik bedoel? Ik vind de arm juist niet recht en vastberaden genoeg voor een Hitlergroet. Maar dat is mijn interpretatie. Ik denk zelf ook wel dat het een Hitlergroet voor moet stellen. Maar zo ervaar ik het zelf niet echt. Er zit iets melancholisch in. Denk daar ook nóóit aan als ik de hoes zie.
Snap je wat ik bedoel? Ik vind de arm juist niet recht en vastberaden genoeg voor een Hitlergroet. Maar dat is mijn interpretatie. Ik denk zelf ook wel dat het een Hitlergroet voor moet stellen. Maar zo ervaar ik het zelf niet echt. Er zit iets melancholisch in. Denk daar ook nóóit aan als ik de hoes zie.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:24 uur
niels94 schreef:
Snap je wat ik bedoel? Ik vind de arm juist niet recht en vastberaden genoeg voor een Hitlergroet. Maar dat is mijn interpretatie. Ik denk zelf ook wel dat het een Hitlergroet voor moet stellen. Maar zo ervaar ik het zelf niet echt. Er zit iets melancholisch in. Denk daar ook nóóit aan als ik de hoes zie. Iemand die weggaat, wat heb jij gedronken

Dat kan ik dus echt niet uit die hele hoes opmaken, is er stiekem nog een andere hoes o.i.d.?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.