Muziek / Muziekgames / Hoesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 13:46 uur
Een vraag voor de diehards in dit topic: gold die minimumregel van 1 ook al bij de albums die nu in de Flop-10 staan? Anders zal die lijst niet snel meer veranderen.
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 14:49 uur
@Svendra De regel werd toen slecht gehanteerd, maar de scores werden later opnieuw uitgerekend. Toen werden alle nullen in eenen veranderd.
6,5
6,5
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 16:03 uur
@R&P en rock-rick: bedankt voor jullie reacties. Dan is die Flop-10 nog steeds een goede referentie.
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 16:55 uur
rock-rick schreef:
@Svendra De regel werd toen slecht gehanteerd, maar de scores werden later opnieuw uitgerekend. Toen werden alle nullen in eenen veranderd.
6,5
6,5
Ah, dat wist ik niet.

0
geplaatst: 16 oktober 2011, 23:46 uur
Hoe kun je hier nu een 1 voor geven
maar echt geweldig is tie niet : 5
maar echt geweldig is tie niet : 5
0
geplaatst: 17 oktober 2011, 00:19 uur
Met 27 stemmen gemiddeld 4.33. met enen smijten werkt dus 
next: Clock DVA - Man-Amplified
De hoes is een bewerking van een zelfportret van Russisch avant-garde kunstenaar El Lissitzky, dat gebruikt is als de omslag van een boek over zijn werk. Niet dat het daar nou per sé een betere hoes van wordt, maar soms loont het om te weten dat een plaatje niet zomaar uit de lucht komt vallen.

next: Clock DVA - Man-Amplified
De hoes is een bewerking van een zelfportret van Russisch avant-garde kunstenaar El Lissitzky, dat gebruikt is als de omslag van een boek over zijn werk. Niet dat het daar nou per sé een betere hoes van wordt, maar soms loont het om te weten dat een plaatje niet zomaar uit de lucht komt vallen.

0
geplaatst: 17 oktober 2011, 00:34 uur
Nog zo'n gedrocht. Ik ga weer 'met enen smijten', het schijnt toch echt dat dat mag.
Ik doe dat niet vaak, maar ik vind beiden hoezen werkelijk helemaal kut.
1,2
Ik doe dat niet vaak, maar ik vind beiden hoezen werkelijk helemaal kut.
1,2
0
geplaatst: 17 oktober 2011, 00:36 uur
El Lissitzky had beter moeten weten, een paar vleugels zou wonderen doen 

0
geplaatst: 17 oktober 2011, 00:39 uur
Ik haal die toplijst nog wel, wacht maar!
Dan maar met een 'subtiele en sfeervolle' foto van een half omgevallen bierflesje en een paars fietsenrek.
Dan maar met een 'subtiele en sfeervolle' foto van een half omgevallen bierflesje en een paars fietsenrek.
0
geplaatst: 17 oktober 2011, 00:43 uur
Kan iemand me vertellen hoe een half omgevallen bierflesje eruit ziet ? Google geeft 0 hits.
0
geplaatst: 17 oktober 2011, 00:45 uur
Nee, maar dat is ook heel bijzonder. Hij raakt bijna de grond en je moet dan perfect timen met de camera.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.