MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter

zoeken in:
Svendra schreef:
(quote)
Niet toegestaan, wilde je een 10 intypen?
veranderd, wist dit niet.

Een vraag voor de diehards in dit topic: gold die minimumregel van 1 ook al bij de albums die nu in de Flop-10 staan? Anders zal die lijst niet snel meer veranderen.

Nee, die regel werd toen niet/slecht gehanteerd.

@Svendra De regel werd toen slecht gehanteerd, maar de scores werden later opnieuw uitgerekend. Toen werden alle nullen in eenen veranderd.

6,5

@R&P en rock-rick: bedankt voor jullie reacties. Dan is die Flop-10 nog steeds een goede referentie.

rock-rick schreef:
@Svendra De regel werd toen slecht gehanteerd, maar de scores werden later opnieuw uitgerekend. Toen werden alle nullen in eenen veranderd.

6,5

Ah, dat wist ik niet.

Ja, dat kwam nadat ik begon te klagen...

Coys
5

dix
Hoe kun je hier nu een 1 voor geven

maar echt geweldig is tie niet : 5

Ik wilde exact hetzelfde zeggen als dix

Ook een 5 dus.

dix
Met 27 stemmen gemiddeld 4.33. met enen smijten werkt dus

next: Clock DVA - Man-Amplified

De hoes is een bewerking van een zelfportret van Russisch avant-garde kunstenaar El Lissitzky, dat gebruikt is als de omslag van een boek over zijn werk. Niet dat het daar nou per sé een betere hoes van wordt, maar soms loont het om te weten dat een plaatje niet zomaar uit de lucht komt vallen.

(afbeelding)

(afbeelding)

Nog zo'n gedrocht. Ik ga weer 'met enen smijten', het schijnt toch echt dat dat mag.

Ik doe dat niet vaak, maar ik vind beiden hoezen werkelijk helemaal kut.

1,2

dix
El Lissitzky had beter moeten weten, een paar vleugels zou wonderen doen

Ik haal die toplijst nog wel, wacht maar!

Dan maar met een 'subtiele en sfeervolle' foto van een half omgevallen bierflesje en een paars fietsenrek.

dix
Kan iemand me vertellen hoe een half omgevallen bierflesje eruit ziet ? Google geeft 0 hits.

Nee, maar dat is ook heel bijzonder. Hij raakt bijna de grond en je moet dan perfect timen met de camera.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:00 uur

geplaatst: vandaag om 04:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.