Muziek / Muziekgames / Hoesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 3 november 2011, 16:22 uur
In de zoekfunctie kom je 3 Radiohead hoezen tegen maar niet iedereen plaatst de bandnaam er bij en enkel de foto en dat is wat lastig zoeken met 435 blz.
0
geplaatst: 3 november 2011, 16:35 uur
tsjong schreef:
Klopt het dat OK Computer nog nooit in dit topic is geplaatst? Ik kan het niet vinden.
Klopt het dat OK Computer nog nooit in dit topic is geplaatst? Ik kan het niet vinden.
Ik denk dat die nog niet is geweest. Ik ben hem nog niet tegen gekomen en kan hem ook niet vinden via de zoekfunctie.
0
geplaatst: 3 november 2011, 16:47 uur
tsjong schreef:
Radiohead is dan ook niet bepaald een band die bekend staat om het mooie artwork.
0
geplaatst: 3 november 2011, 16:52 uur
GrafGantz schreef:
Radiohead is dan ook niet bepaald een band die bekend staat om het mooie artwork.
De achterkant van The Bends moet toch wel één van de lelijkste zijn die er bestaan... en de voorkant daarvan is ook niet bepaald mooi
Ik vindt het artwork van Kid A dan juist weer geweldig, zet de sfeer erg mooi neer. OK Computer vind ik een prima hoes hebben, zet de sfeer echt precies neer. Ook bij de rest van de hoezen vind ik het sterk meevallen, zitten zeker mooie artworks bij.
0
geplaatst: 3 november 2011, 16:53 uur
GrafGantz schreef:
Nou ... 't is altijd wel eigenzinnig. Alleen Pablo Honey, die is echt mislukt.
0
geplaatst: 3 november 2011, 17:04 uur
dix schreef:
Nou ... 't is altijd wel eigenzinnig.
(quote)
Nou ... 't is altijd wel eigenzinnig.
Ja, zo kan je het ook noemen. Maar als ik aan goede bands met tegenvallend of zelfs lelijk artwork denk denk ik altijd gelijk aan Radiohead en R.E.M.
0
geplaatst: 3 november 2011, 17:38 uur
GrafGantz schreef:
...en R.E.M.
...en R.E.M.
Percies
En dat zijn tóch wel beklijvende hoezen, ondanks hun lelijkheid.
0
geplaatst: 3 november 2011, 19:11 uur
Ik ben juist vaak wel blij met de hoezen van Radiohead. Bij OK Computer is de hoes perfect, geeft het gevoel in de muziek heel mooi weer. Een kunstwerk als je het mij vraagt.
0
geplaatst: 3 november 2011, 19:30 uur
Nou, dan is het nu nog wachten op lambf en zijn 2,3 en dan kunnen we door naar de volgende hoes. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.