MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter

zoeken in:

In de zoekfunctie kom je 3 Radiohead hoezen tegen maar niet iedereen plaatst de bandnaam er bij en enkel de foto en dat is wat lastig zoeken met 435 blz.

Misterfool
9

6,5 mooie foto maar de tekst verpest veel

dix
lekker urban

9

tsjong schreef:
Klopt het dat OK Computer nog nooit in dit topic is geplaatst? Ik kan het niet vinden.

Ik denk dat die nog niet is geweest. Ik ben hem nog niet tegen gekomen en kan hem ook niet vinden via de zoekfunctie.

tangmaster
8

tsjong schreef:
Klopt het dat OK Computer nog nooit in dit topic is geplaatst? Ik kan het niet vinden.

Radiohead is dan ook niet bepaald een band die bekend staat om het mooie artwork.

GrafGantz schreef:
Radiohead is dan ook niet bepaald een band die bekend staat om het mooie artwork.

De achterkant van The Bends moet toch wel één van de lelijkste zijn die er bestaan... en de voorkant daarvan is ook niet bepaald mooi

Ik vindt het artwork van Kid A dan juist weer geweldig, zet de sfeer erg mooi neer. OK Computer vind ik een prima hoes hebben, zet de sfeer echt precies neer. Ook bij de rest van de hoezen vind ik het sterk meevallen, zitten zeker mooie artworks bij.

dix
GrafGantz schreef:

Nou ... 't is altijd wel eigenzinnig. Alleen Pablo Honey, die is echt mislukt.

dix schreef:
(quote)

Nou ... 't is altijd wel eigenzinnig.

Ja, zo kan je het ook noemen. Maar als ik aan goede bands met tegenvallend of zelfs lelijk artwork denk denk ik altijd gelijk aan Radiohead en R.E.M.

dix
GrafGantz schreef:
...en R.E.M.

Percies En dat zijn tóch wel beklijvende hoezen, ondanks hun lelijkheid.

Ik ben juist vaak wel blij met de hoezen van Radiohead. Bij OK Computer is de hoes perfect, geeft het gevoel in de muziek heel mooi weer. Een kunstwerk als je het mij vraagt.

Nou, dan is het nu nog wachten op lambf en zijn 2,3 en dan kunnen we door naar de volgende hoes.

lambf
7,2

lambf schreef:
7,2

Hipster.

Rhythm & Poetry schreef:
6

Hater.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:30 uur

geplaatst: vandaag om 00:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.