Muziek / Muziekgames / Hoesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2012, 21:40 uur
symphatieke huisvlijt, maar een voldoende is teveel gevraagd
5
5
0
geplaatst: 5 oktober 2012, 10:57 uur
Inderdaad één van de lelijkste metal hoezen die ik ken..
Heb hem nog op vinyl. In het groot is ie nog lelijker.
Wel een goede plaat trouwens. Toevallig recent nog een paar keer opgezet.
3
Heb hem nog op vinyl. In het groot is ie nog lelijker.
Wel een goede plaat trouwens. Toevallig recent nog een paar keer opgezet.
3
0
geplaatst: 5 oktober 2012, 19:19 uur
Ik weet niet of de tekenaar van de hoes ook de rattenboeken van James Herbert heeft gelezen,

maar bij deze hoes van Artillery krijg ik, naast nostalgische gevoelens vanwege de muziek, sindsdien ook steeds koude rillingen omdat ik zo weer in die griezelverhalen zit...
Wel grappig dat ik voor het lezen van de boeken altijd heb gedacht dat het een wat mislukt getekende hond was op de hoes, maar vanaf toen is het voor mij toch duidelijk een hondsgrote rat.
Verder vind ik het ontwerp wel goed de sfeer oproepen van obscure demo-cassettes uit diezelfde periode, uit diezelfde muziek scene.
Moeilijk objectief te beoordelen dus.
5

maar bij deze hoes van Artillery krijg ik, naast nostalgische gevoelens vanwege de muziek, sindsdien ook steeds koude rillingen omdat ik zo weer in die griezelverhalen zit...
Wel grappig dat ik voor het lezen van de boeken altijd heb gedacht dat het een wat mislukt getekende hond was op de hoes, maar vanaf toen is het voor mij toch duidelijk een hondsgrote rat.
Verder vind ik het ontwerp wel goed de sfeer oproepen van obscure demo-cassettes uit diezelfde periode, uit diezelfde muziek scene.
Moeilijk objectief te beoordelen dus.
5
0
geplaatst: 5 oktober 2012, 19:30 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.