MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter

zoeken in:
Salvadore schreef:
Dat plaatsen is geen probleem Kronos, maar als iemand zo brutaal is om zelf telkens een hoes te plaatsen wordt dat wat lastiger. Sommigen hebben gewoon het fatsoen om even te wachten als ze net aan de beurt zijn geweest ...

Na de hoes van Don verscheen er een kleine 24 uur niks. Tussen Björk en Madrugada zat 17 uur. Nu niet gaan doen dus alsof hier tientallen mensen staan te springen om een hoesje te plaatsen en ik ze die kans op een of andere onfatsoenlijke manier ontneem. Als je me echt eens brutaal wil zien moet je vooral zo blijven zeuren. Smiley bij dit bericht mag je zelf uitzoeken.

Als je 4 van de 5 laatste hoezen plaatst is het geen gezeur als daar een opmerking over gemaakt wordt.

Björk heb je overigens 's nachts geplaatst (17 uur na de vorige hoes), deze laatste hoes vanochtend ca. 07:00 (15 uur na de vorige hoes). Goed kans dat anderen enige tijd later - op een iets schappelijker tijdstip - wel een hoes zouden plaatsen. Als je gewoon even wacht vullen anderen dat gat wel op. Maar zoals gezegd, het is ook simpelweg een kwestie van fatsoen dat kennelijk bij jou ver te zoeken is. In plaats van rekening te houden met anderen begin jij meteen over gezeur. Beetje zielig.

Salvadore schreef:
Als je 4 van de 5 laatste hoezen plaatst is het geen gezeur als daar een opmerking over gemaakt wordt.

Staat dit objectief vast dat het dan geen gezeur is? Zoals ik al schreef is er tijd genoeg om een hoesje te plaatsen. Nog een kleine drie uur en jij kan weer. Tenminste als ik je niet voor ben.
Mijn dank aan iedereen die de moeite doet even het gemiddelde uit te rekenen en een goede afbeelding te zoeken. Als iemand alleen maar snel een stem wil plaatsen is dat ook prima. Binnen de afgesproken regels, vrijheid blijheid dus. Veel plezier gewenst.

Salvadore schreef:
In plaats van rekening te houden met anderen begin jij meteen over gezeur. Beetje zielig.

Daar stond toch echt een knipoog bij. Echt niet meer dan schalks bedoeld dus. Beetje zielig om daar zielig over te doen.

De opmerking van Svendra was uitermate correct en nergens negatief. Om dat toch af te doen als gezeur is een negatieve kwalificatie en dan kun je daar wel een smiley achter zetten maar dat heeft echt geen effect.

Een normale reactie zou zijn dat je bijv. "het topic op gang wilt houden maar voortaan langer wacht of eventueel een opmerking/vraag plaatst of anderen nog een mooie hoes hebben" maar nee, Kronos niet, Kronos staat in zijn recht, Kronos kan zich verschuilen achter de regels of zelfs een smiley. Het zegt veel over jou. Het zou allemaal sympathieker kunnen.

Bovendien, als er pas na 4 van de 5 hoezen een opmerking gemaakt wordt en niet bijv. na 3 van 4 geeft dat al aan dat men niet zo zeurderig is.

Maar OK, laten we dit leuke topic een topic van beoordelingen laten en geen discussie-topic. Binnenkort zal ik wel een hoes plaatsen, maar ik ga niet precies bijhouden wanneer de 12 uur om zijn. Dat zal voor de meesten wel gelden denk ik.

Salvadore schreef:
De opmerking van Svendra was uitermate correct en nergens negatief. Om dat toch af te doen als gezeur is een negatieve kwalificatie en dan kun je daar wel een smiley achter zetten maar dat heeft echt geen effect.

Mijn reactie was uitermate schalks. Dat dit op jou het effect heeft van een rode lap op een stier is niet normaal. Ook al niet normaal is dat je niet op een normale manier kan vragen om afbeeldingen kleiner te plaatsen omdat iets grotere afbeeldingen meer tijd kosten om te laden en sommige vanaf mobile / touchpad browsen. Nee, Salvatore komt met een zeurderig cynisch commentaartje aandraven:

(een iets kleinere afbeelding is ook wel duidelijk genoeg waarschijnlijk)

Zo'n manier van reageren is een kwestie van sympathiek zijn en rekening houden met andere mensen wellicht. Kortom, Salvatore is altijd in zijn recht en het zijn de anderen die te weinig rekening houden met hem.

Salvatore schreef:
Binnenkort zal ik wel een hoes plaatsen, maar ik ga niet precies bijhouden wanneer de 12 uur om zijn. Dat zal voor de meesten wel gelden denk ik.

Voor mij in ieder geval. En ik ga ook niet precies bijhouden wanneer anderen opstaan, eten, werken en weer gaan slapen om zo uit te vissen wat voor hen een schappelijk uur is om nog eens aan bod te komen. Nee, dat ga ik allemaal niet doen Salvatore. Wel ga ik in dit leuke topic gewoon een hoes plaatsen als ik daar zin in heb en de vorige er langer dan 12 uur staat.

Je slaat de plank weer volledig mis. Ik ga niet in herhaling vallen t.a.v. de kwestie van jouw misplaatste noot bij een opmerking over jouw veelvuldige plaatsingen. Wel wil ik even rechtzetten wat je nu insinueert t.a.v. een opmerking van mij m.b.t. een grote afbeelding: hoe jij daar cynisme in ontdekt is mij een raadsel. Het is op geen enkele wijze negatief maar kennelijk ben je ergens naar op zoek. En ja, het laden duurde bij mij relatief lang en aangezien MuMe de afbeelding toch verkleint is een hele grote afbeelding niet nodig. Ik vond het geen kwaad kunnen om dat even te melden.

En de naam is Salva-D-ore, geen groot verschil maar aangezien er ook een salva-t-ore als user schijnt te zijn is het wel handig om daar geen verwarring in scheppen.

Ga dit alsjeblieft buiten uitvechten ofzo en laat dit topic met rust.

Nou, het gaat goed tekeer!

3

Salvadore schreef:
Je slaat de plank weer volledig mis. Ik ga niet in herhaling vallen t.a.v. de kwestie van jouw misplaatste noot bij een opmerking over jouw veelvuldige plaatsingen.

Dat hoeft ook niet want daar was niets misplaatst aan . Jouw reactie erop daarentegen...

Teunnis schreef:
Ga dit alsjeblieft buiten uitvechten ofzo en laat dit topic met rust.

Dat laatste doe ik wat de discussie betreft. Het eerste gaat me wat ver.

Ik snap de reactie wel maar ik vind het allemaal wel meevallen. Kronos houdt dit topic mooi gaande en als iemand een hoes wil plaatsen dan moet die gewoon sneller zijn of gewoon even geduld hebben. Of even creatief oplossen door bijvoorbeeld een berichtje te plaatsen dat jij graag de volgende bent. Ik vind niet dat mensen zich belet moeten voelen om een hoes te plaatsen omdat er wellicht iemand anders is die dat ook wil doen. Dat is toch ook geen prettig gevoel om een ander mee op te zadelen.

Als laatste. Schud elkaar de hand en ga weer lekker vrolijk verder aub...

Die hoes vind ik wel extreem lelijk (1) trouwens maar ook wel weer grappig gevonden( 7).

4

Dungeon schreef:
Kronos houdt dit topic mooi gaande...

Zo is dat. Al meerdere keren zakte het topic trouwens helemaal weg. Logisch ook want niet iedereen heeft zin om het gemiddelde uit te rekenen en op zoek te gaan naar een goeie afbeelding van een hoes. Het zou mij wel verheugen als meer mensen actief meededen. Net als Svendra zie ik ook graag wat meer variatie (en plaats daarom ook bewust erg verschillende hoezen). Maar het voorstellen zoals Salvadore doet, alsof anderen niet aan bod komen door mij, is gewoon belachelijk. Gewoon zelf een hoesje plaatsen als je dat wil en verder niet zeuren dus. Zo blijft het topic leuk.

Toch weer even een sneer uitdelen ... alsof ik gezegd heb dat anderen niet aan bod komen. Als je vier van de laatste vijf hoezen plaatst kun je best even wachten tot een ander eventueel instapt. Als je dan 's nachts om 2 uur iets plaatst zal er niet zo snel iemand anders op dat tijdstip zijn en tegen 7 uur 's ochtends ook nog niet direct. Wacht dan gewoon tot een meer schappelijk tijdstip, lijkt me logisch.

3,97 gemiddeld.

Top 10:

1. The Gutter Twins - Saturnalia: 20 stemmen, gemiddeld 7,97
2. One AM Radio - This Too Will Pass: 26 stemmen, gemiddeld 7,76
3. Monolake - Silence: 29 stemmen, gemiddeld 7,752
4. U2 - War: 29 stemmen, gemiddeld 7,748
5. Bass Communion - Dronework: 23 stemmen, gemiddeld 7,735
6. Trentemøller - The Last Resort: 21 stemmen, gemiddeld 7,72
7. The Streets - Original Pirate Material: 29 stemmen, gemiddeld 7,69
8. John Coltrane - Coltrane : 21 stemmen, gemiddeld 7,67
9. Katatonia - The Great Cold Distance: 18 stemmen, gemiddeld 7,64
10. Lucas Santtana - O Deus Que Devasta Mas Também Cura: 23 stemmen, gemiddeld 7,63

-----------------------------------------------

Flop 10:

1. Pain Generate Sperm - SS Durex Terror: 29 stemmen, gemiddeld 1,19
2. Kutschurft - MCK: 29 stemmen, gemiddeld 1,21
3. Lady Gaga - Born This Way: 31 stemmen, gemiddeld 1,69
4. Celine Dion & Anne Geddes - Miracle: 25 stemmen, gemiddeld 2,00
5. Captain Sky - Concerned Party No. 1: 25 stemmen, gemiddeld 2,17
6. Barry Manilow - Barry Manilow I: 26 stemmen, gemiddeld 2,18
7. Belphegor - Blood Magick Necromance: 24 stemmen, gemiddeld 2,29
8. Messiah's Kiss - Prayer for the Dying, 22 Stemnen, gemiddeld 2,39
9. Kreator - Flag of Hate: 27 stemmen, gemiddeld 2,43
10. Ted Nugent - Scream Dream 20 stemmen, gemiddeld 2,49

Salvadore schreef:
Als je 's nachts om 2 uur iets plaatst zal er niet zo snel iemand anders op dat tijdstip zijn

Vanaf 9 uur 's avonds kon er weer een hoesje geplaatst worden.

Salvadore schreef:
...en tegen 7 uur 's ochtends ook nog niet direct. Wacht dan gewoon tot een meer schappelijk tijdstip, lijkt me logisch.

Ik plaats de hoesjes te laat en te vroeg op de dag blijkbaar. Wat schappelijk is voor jou is het daarom nog niet voor mij. Ik plaats een hoes als ik daar zin en tijd voor heb. Evengoed waarderen mensen het juist dat ik de moeite neem alweer een nieuwe hoes te plaatsen. Als jij daardoor je kans mist, meld dan gewoon even dat jij graag de volgende bent, zoals Dungeon voorstelt.

Met Svendra's opmerking en jouw eerste reactie was niets mis. Met mijn reactie daarop was ook niets mis. Hoe vasthoudend jij daar ook iets negatiefs achter ziet, het was vriendschappelijk schalks bedoeld. Meer valt daar niet over te zeggen.

En nu kijk ik uit naar wat Dungeon gaat plaatsen.

(afbeelding)

Hayley Westenra - Odyssey

Hoe krijg ik zo'n plaatje eigenlijk wat groter. Nu moet ik weer op ctrl+ drukken om die chick goed te bekijken.

Kronos schreef:
Dat laatste doe ik wat de discussie betreft.

Over de hoes. Prima chick, maar erg matige hoes.

2,5 (alle 2,5 de punten zijn dankzij de dame)

Dungeon schreef:
Hoe krijg ik zo'n plaatje eigenlijk wat groter. Nu moet ik weer op ctrl+ drukken om die chick goed te bekijken.

Met Google zoeken.

(afbeelding)

panjoe (moderator)
Inderdaad

2,5

5

Ik vind die meid er nogal digitaal afgelikt uitzien. Het totaalplaatje vind ik nog oké.

Salvadore schreef:
Toch weer even een sneer uitdelen ... .

Het vriendelijke doch dwingende verzoek aan jou en Kronos om onenigheden via PM uit te vechten. Nieuw gemopper zal direct verwijderd worden.

Ontopic: Als je het meisje weg shopt kan het een mooi hoesje worden. 4.

1

Werkelijk alles standaard...

Hmm. Mooie vrouw, dat wel. Daarom toch een

5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:04 uur

geplaatst: vandaag om 00:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.