MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter

zoeken in:
disturbing, ik heb meestal geen moeite met ranzige hoezen en dan dit. Ewh

7 daarvoor

panjoe (moderator)
Wat is dit nou weer. Mooi vind ik hem niet, wel sterk. De uitvoering is okee maar laat te wensen over.

6,8

5,2

Ik vraag me af of de boom of het bosje gekapt gaat worden...

Fascinerend. Spijtig van het lettertype wel.

7

jasper1991 schreef:
Ik vraag me af of de boom of het bosje gekapt gaat worden...

Ik denk dat de boom inclusief wortel er aan gaat...

dix
Kramp, Lion ?

7

Haha, ik heb nu pas door dat thelion 'The lion' is.. Ik sprak het (mentaal) altijd uit als 'teelieon'.

Ondanks de subtiele hint in zijn avatar...

Plat shockerend, maar wel een paar punten voor de uitvoering.

3

Cured
1

Misterfool
Tsja, ongemakkelijk, vies, luguber,lelijk en zelfs wel pervers
Maar wel erg sterk en mooi als hoes.

8

Ik vind het niet eens zo bijzonder choquerend. Daarvoor is het al te duidelijk in scene gezet. Maar het is gewoon plat en lelijk. Het wordt niet ineens sterk omdat het een hoes is of zo. Integendeel.

panjoe (moderator)
Harde feiten worden hier even neergelegd hoor.

Misterfool
@ kronos Nee dat ben ik niet met je eens. Ik vind dit verre van plat, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de hoezen van cannibal corpse. Zeker voor een metalhoes, waar normaal het filth je om de oren vliegt, vind ik dit nog redelijk subtiel.

Ik heb de hoes los van de muziek en dus los van het genre beschouwd. De foto op zich en de uitvoering is nog een beetje artistiekerig. In een boek met dit soort fotokunst zou het er nog mee door kunnen. Maar om zoiets als hoes te gebruiken is behalve al te makkelijk gewoon ontzettend plat.

Dat bij metalhoezen normaal 'het filth' je om de oren vliegt is natuurlijk dikke onzin. Enkel in een klein subgenre is dat het geval. Sommige zijn echt walgelijk. Maar hoezen als die van Cannibal Corpse vind ik eerder grappig eigenlijk.

Misterfool
Nou ja, als een metalhoes wilt schockeren komt dat meestal wel neer op het simpelweg tonen van een boel vunzigheid. Ik zie niet wat hier zo overmatig kunstig aan zou zijn. De actie vind ik vrij droog weergeven. Ook valt me het lettertype, wat werkelijk bijna zonder uitzondering klote is bij metalhoezen, 100% mee.

jasper1991 schreef:
Ondanks de subtiele hint in zijn avatar...

Tijd voor een nieuwe hoes. Ik weet er wel een. Even het gemiddelde van de vorige hoes uitrekenen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:17 uur

geplaatst: vandaag om 04:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.