MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter

zoeken in:

Misterfool
8

Mooie hoes. Past ook bij de muziek.

8

3,5

4

Lelijke hoes. De muziek ken ik niet, maar ik vrees dat die een even slap aftreksel is van die van Dog Man Star.

dix
5

Geheel in stijl, mag dat wel.

7

Kronos schreef:
De muziek ken ik niet, maar ik vrees dat die een even slap aftreksel is van die van Dog Man Star.

Dus de nieuwe van Suede is een slap aftreksel van Dog Man Star, net zoals Dog Man Star een slap aftreksel van Dog Man Star was? Ook ik ken het album niet maar dit vind ik toch hoogst verwonderlijk.

tangmaster
6

GrafGantz schreef:
Dus de nieuwe van Suede is een slap aftreksel van Dog Man Star, net zoals Dog Man Star een slap aftreksel van Dog Man Star was? Ook ik ken het album niet maar dit vind ik toch hoogst verwonderlijk.

Ik vind het verwonderlijk dat je dat zo leest, want ik schreef nergens dat Dog Man Star een slap aftreksel was van Dog Man Star, noch iets dat dit zou impliceren of suggereren.

Wel schreef ik in verband met de lelijke hoes dat ik vrees dat de muziek een even slap aftreksel is van die van Dog Man Star.

Kronos schreef:
Ik vind het verwonderlijk dat je dat zo leest

Ik snapte het eerst ook niet. Maar na enig hersengekraak wordt het:
Je vreest dat deze muziek een even slap aftreksel is van de muziek van Dog Man Star als deze hoes een slap aftreksel is van de hoes van Dog Man Star .

Cured

dix
GrafGantz schreef:

Dat zegt ie toch - hij kent de muziek niet, dus hij zegt maar wat en dat doet ie goed.

Overigens is de hoes maar een slap aftreksel van deze hoes

Svendra schreef:
Je vreest dat deze muziek een even slap aftreksel is van de muziek van Dog Man Star als deze hoes een slap aftreksel is van de hoes van Dog Man Star .

Zo is het.

Cured

Ik snap het nu

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:16 uur

geplaatst: vandaag om 16:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.