Muziek / Muziekgames / Hoesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2013, 17:40 uur
Ongelofelijk krachtige kleuren en een mooi contrast tussen voor en achtergrond, terwijl het toch duidelijk één geheel vormt. Dit is typisch zo'n beeld dat meer dan 1000 woorden zegt.
Daarnaast vind ik de details op de muur en op de hand/arm heel mooi gemaakt en vind ik het lettertype strak en goed passend bij het geheel.
Mooi ook, hoe die tekst een tikje schuin gedrukt is, zodat het parallel loopt aan de contrasten op de muur
10
Daarnaast vind ik de details op de muur en op de hand/arm heel mooi gemaakt en vind ik het lettertype strak en goed passend bij het geheel.
Mooi ook, hoe die tekst een tikje schuin gedrukt is, zodat het parallel loopt aan de contrasten op de muur

10
0
geplaatst: 15 april 2013, 14:38 uur
stoepkrijt schreef:
Ik veronderstel dat je dit album niet echt hebt dan, want de tekst staat normaal gezien gewoon recht. Moet hier te maken hebben met de internetafbeelding.
De kleur is in het echt trouwens ook niet zo krachtig. Of beter gezegd, minder fel.
Een mooi detail dat hier ontbreekt is wel dat de achtergrond mat is en de afbeelding glanzend. Tenminste bij deze limited edition.
0
geplaatst: 15 april 2013, 17:22 uur
We zijn opnieuw begonnen, dus lijkt me dat alles ook weer een tweede kans mag krijgen,
0
geplaatst: 15 april 2013, 17:59 uur
Teunnis schreef:
We zijn opnieuw begonnen, dus lijkt me dat alles ook weer een tweede kans mag krijgen,
(quote)
Er zijn zo veel hoezen en deze jongen heeft zelfs in de top 10 gestaan. Maargoed.
0
geplaatst: 15 april 2013, 18:11 uur
Tja, en daar wil Teunnis dit hoesje terug in krijgen veronderstel ik. 
In mijn ogen is het eerder een middelmatig plaatje. Maar de pathos die eruit spreekt spreekt hier blijkbaar wat mensen aan.

In mijn ogen is het eerder een middelmatig plaatje. Maar de pathos die eruit spreekt spreekt hier blijkbaar wat mensen aan.
0
geplaatst: 19 april 2013, 21:11 uur
7,54 uit 26 stemmen - keurige score voor deze Zweden.
Top 10:
1. Katatonia - The Great Cold Distance: 26 stemmen, gemiddeld 7,54
2. Bob Dylan - The Freewheelin' Bob Dylan: 18 stemmen, gemiddeld 6,58
3. Boards of Canada - Music Has the Right to Children: 18 stemmen, gemiddeld 6,25
4. Motorpsycho - Phanerothyme: 24 stemmen, gemiddeld 5,95
5. Caravan - In the Land of Gray and Pink: 25 stemmen, gemiddeld 5,82
6. Captain Beefheart and the Magic Band - Doc at the Radar Station: 21 stemmen, gemiddeld 5,75
7. Madonna - Hard Candy: 17 stemmen, gemiddeld 2,59
-----------------------------------------------
Flop 10:
1. Madonna - Hard Candy: 17 stemmen, gemiddeld 2,59
2. Captain Beefheart and the Magic Band - Doc at the Radar Station: 21 stemmen, gemiddeld 5,75
3. Caravan - In the Land of Gray and Pink: 25 stemmen, gemiddeld 5,82
5. Boards of Canada - Music Has the Right to Children: 18 stemmen, gemiddeld 6,25
6. Bob Dylan - The Freewheelin' Bob Dylan: 18 stemmen, gemiddeld 6,58
7. Katatonia - The Great Cold Distance: 26 stemmen, gemiddeld 7,54
Top 10:
1. Katatonia - The Great Cold Distance: 26 stemmen, gemiddeld 7,54
2. Bob Dylan - The Freewheelin' Bob Dylan: 18 stemmen, gemiddeld 6,58
3. Boards of Canada - Music Has the Right to Children: 18 stemmen, gemiddeld 6,25
5. Caravan - In the Land of Gray and Pink: 25 stemmen, gemiddeld 5,82
6. Captain Beefheart and the Magic Band - Doc at the Radar Station: 21 stemmen, gemiddeld 5,75
7. Madonna - Hard Candy: 17 stemmen, gemiddeld 2,59
-----------------------------------------------
Flop 10:
1. Madonna - Hard Candy: 17 stemmen, gemiddeld 2,59
2. Captain Beefheart and the Magic Band - Doc at the Radar Station: 21 stemmen, gemiddeld 5,75
3. Caravan - In the Land of Gray and Pink: 25 stemmen, gemiddeld 5,82
5. Boards of Canada - Music Has the Right to Children: 18 stemmen, gemiddeld 6,25
6. Bob Dylan - The Freewheelin' Bob Dylan: 18 stemmen, gemiddeld 6,58
7. Katatonia - The Great Cold Distance: 26 stemmen, gemiddeld 7,54
0
geplaatst: 19 april 2013, 21:14 uur

Powerplant door de Hoesgoden beter bekend onder de naam Gamma Ray, maar dit is misschien de allermooiste. Geïnteresseerden verwijs ik door naar New World Order en To the Metal!
8.8
0
geplaatst: 20 april 2013, 00:47 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.