Muziek / Muziekgames / Hoesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 13:19 uur
P.O.S - Never Better

Ik hoor jullie denken...mwah. Maar er hoort een filmpje bij, eigenlijk zouden jullie die moeten bekijken want het hoort bij de cover...

Ik hoor jullie denken...mwah. Maar er hoort een filmpje bij, eigenlijk zouden jullie die moeten bekijken want het hoort bij de cover...
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 13:21 uur
Ik geef het een dikke 10, heb het album origineel en het is zo gaaf wat je met de cover kunt doen. Ik heb nu zelf een OJ Simpson versie gemaakt.
10
10
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 16:07 uur
Ik kan me niet voorstellen dat je dit een onvoldoende geeft. En echt, ik heb een levendige fantasie.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 16:11 uur
3
Ik vind hier eigenlijk niets aan, blijkbaar heb ik een tegenovergestelde (hoes)smaak dan Rhythm & Poetry.
Ik vind hier eigenlijk niets aan, blijkbaar heb ik een tegenovergestelde (hoes)smaak dan Rhythm & Poetry.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 16:16 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat je dit een onvoldoende geeft. En echt, ik heb een levendige fantasie.
niet levendig genoeg, kennelijk.

Ik vind hem echt heel erg lelijk maar geef hem een punt hoger omdat het hele concept zoals die video toont wel grappig is. Het blijft een kwestie van smaak.
0
Lukk0
geplaatst: 7 augustus 2010, 16:18 uur
Voor de cover zoals hij op Musicmeter staat 6,5, plus anderhalf extra voor het filmpje.
8
8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.