MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter

zoeken in:

Coys
6

tangmaster
3

Een gemiddelde van 5,95. Geen top en geen flop dus.

P.O.S - Never Better

(afbeelding)

Ik hoor jullie denken...mwah. Maar er hoort een filmpje bij, eigenlijk zouden jullie die moeten bekijken want het hoort bij de cover...

Ik geef het een dikke 10, heb het album origineel en het is zo gaaf wat je met de cover kunt doen. Ik heb nu zelf een OJ Simpson versie gemaakt.

10

Die wil ik hebben!

9,5

Zorin
3

Hater van het jaar.

Die vind ik toch erg mooi..

8,5

Ludwig
2

Ik kan me niet voorstellen dat je dit een onvoldoende geeft. En echt, ik heb een levendige fantasie.

3

Ik vind hier eigenlijk niets aan, blijkbaar heb ik een tegenovergestelde (hoes)smaak dan Rhythm & Poetry.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat je dit een onvoldoende geeft. En echt, ik heb een levendige fantasie.

niet levendig genoeg, kennelijk.

Ik vind hem echt heel erg lelijk maar geef hem een punt hoger omdat het hele concept zoals die video toont wel grappig is. Het blijft een kwestie van smaak.

Lukk0
Voor de cover zoals hij op Musicmeter staat 6,5, plus anderhalf extra voor het filmpje.

8

pretfrit
leuk

8

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:43 uur

geplaatst: vandaag om 23:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.