MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter

zoeken in:
Joan As Police Woman - To Survive

(afbeelding)

Bijna zo schilderachtig als een Caravaggio..

8

dix
Met zo'n neus mag je nooit en profile in beeld komen

5

Je bent misschien meer fan van haar billen.

1 dit is toch geen hoes? Gewoon een lelijke foto van een lelijk mens.

Veel plezier dan in jullie wereld van plastic people en lelijke letters.

Voor mensen die zich afvragen of ik op elke bekrompen reactie commentaar ga geven: ja.

pretfrit
een aardige foto maakt nog geen goede albumhoes..

-

edit: en toch...

6,5

kemm schreef:
Veel plezier dan in jullie wereld van plastic people en lelijke letters.

Voor mensen die zich afvragen of ik op elke bekrompen reactie commentaar ga geven: ja.

Sorry maar ik geef niet aan elke lelijke hoes een voldoende zoals jij dat zou doen. Het is gewoon een lelijk mens op de cover. En een foto maakt niet eens een cover, of het moet die van Soap&Skin zijn.

Als we dan toch gaan hakketakken wil ik wel meedoen:
@kemm: zijn het haar billen wel? Haar handen wel, maar die kont lijkt mij van een man.
@R&P: ik heb ooit op MoMe een film verdedigt omdat het, hoewel met een A-budget gemaakt, zo'n geweldige B-film was dat-ie desondanks van mij toch 5* kreeg. Dat werd niet helemaal begrepen. Hier geldt min of meer hetzelfde. De foto is mooi vanwege de lelijkheid.

edit: pretfrit heeft een punt, maar toch

Dat zou kunnen. Ik vind het gewoon lelijk vanwege de lelijkheid.

Justus, geen idee of het haar billen zijn, maar dat was niet echt het punt.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Sorry maar ik geef niet aan elke lelijke hoes een voldoende zoals jij dat zou doen. Het is gewoon een lelijk mens op de cover. En een foto maakt niet eens een cover, of het moet die van Soap&Skin zijn.

Haha.

Dat je een 1 geeft is geen groot nieuws hoor, waar ik 'problemen' mee heb is uitspraken als 'lelijke neus' of 'lelijk mens'. Zeker als het niet eens waar is of echt ter zake doet.

Sinds wanneer is smaak niet waar? Als ik zeg: 'het is een lelijk mens', dan ervaar ik dat zo. Ik ga niet overal bij schrijven: ik vind dit, ik vind dat.

7,3 heeft iets schilderachtigs

Rhythm & Poetry schreef:
Sinds wanneer is smaak niet waar? Als ik zeg: 'het is een lelijk mens', dan ervaar ik dat zo. Ik ga niet overal bij schrijven: ik vind dit, ik vind dat.

OK, je mist weer een beetje het punt, maar je hebt hierin natuurlijk helemaal gelijk.
Gelukkig hoeven we niet aan dezelfde dingen waarde te hechten.

tangmaster
2

Coys
6

Zorin
2

Rhythm & Poetry schreef:

Een foto van een 'lelijk mens' hoeft natuurlijk niet per definitie een lelijke foto te zijn maar in dit geval....

3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:43 uur

geplaatst: vandaag om 05:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.