Muziek / Muziekgames / Hoesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 17:29 uur
Joan As Police Woman - To Survive

Bijna zo schilderachtig als een Caravaggio..
8

Bijna zo schilderachtig als een Caravaggio..
8
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 17:58 uur
1 dit is toch geen hoes? Gewoon een lelijke foto van een lelijk mens.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 18:11 uur
Veel plezier dan in jullie wereld van plastic people en lelijke letters.
Voor mensen die zich afvragen of ik op elke bekrompen reactie commentaar ga geven: ja.
Voor mensen die zich afvragen of ik op elke bekrompen reactie commentaar ga geven: ja.

0
pretfrit
geplaatst: 18 augustus 2010, 18:21 uur
een aardige foto maakt nog geen goede albumhoes..
-
edit: en toch...
6,5
-
edit: en toch...
6,5
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 18:27 uur
kemm schreef:
Sorry maar ik geef niet aan elke lelijke hoes een voldoende zoals jij dat zou doen. Het is gewoon een lelijk mens op de cover. En een foto maakt niet eens een cover, of het moet die van Soap&Skin zijn.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 18:27 uur
Als we dan toch gaan hakketakken wil ik wel meedoen:
@kemm: zijn het haar billen wel? Haar handen wel, maar die kont lijkt mij van een man.
@R&P: ik heb ooit op MoMe een film verdedigt omdat het, hoewel met een A-budget gemaakt, zo'n geweldige B-film was dat-ie desondanks van mij toch 5* kreeg. Dat werd niet helemaal begrepen. Hier geldt min of meer hetzelfde. De foto is mooi vanwege de lelijkheid.
edit: pretfrit heeft een punt, maar toch
@kemm: zijn het haar billen wel? Haar handen wel, maar die kont lijkt mij van een man.
@R&P: ik heb ooit op MoMe een film verdedigt omdat het, hoewel met een A-budget gemaakt, zo'n geweldige B-film was dat-ie desondanks van mij toch 5* kreeg. Dat werd niet helemaal begrepen. Hier geldt min of meer hetzelfde. De foto is mooi vanwege de lelijkheid.
edit: pretfrit heeft een punt, maar toch
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 18:32 uur
Dat zou kunnen. Ik vind het gewoon lelijk vanwege de lelijkheid.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 18:42 uur
Justus, geen idee of het haar billen zijn, maar dat was niet echt het punt.
Haha.
Dat je een 1 geeft is geen groot nieuws hoor, waar ik 'problemen' mee heb is uitspraken als 'lelijke neus' of 'lelijk mens'. Zeker als het niet eens waar is of echt ter zake doet.
Rhythm & Poetry schreef:
Sorry maar ik geef niet aan elke lelijke hoes een voldoende zoals jij dat zou doen. Het is gewoon een lelijk mens op de cover. En een foto maakt niet eens een cover, of het moet die van Soap&Skin zijn.
(quote)
Haha.
Dat je een 1 geeft is geen groot nieuws hoor, waar ik 'problemen' mee heb is uitspraken als 'lelijke neus' of 'lelijk mens'. Zeker als het niet eens waar is of echt ter zake doet.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 18:49 uur
Sinds wanneer is smaak niet waar? Als ik zeg: 'het is een lelijk mens', dan ervaar ik dat zo. Ik ga niet overal bij schrijven: ik vind dit, ik vind dat.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 19:37 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Sinds wanneer is smaak niet waar? Als ik zeg: 'het is een lelijk mens', dan ervaar ik dat zo. Ik ga niet overal bij schrijven: ik vind dit, ik vind dat.
OK, je mist weer een beetje het punt, maar je hebt hierin natuurlijk helemaal gelijk.
Gelukkig hoeven we niet aan dezelfde dingen waarde te hechten.
0
geplaatst: 19 augustus 2010, 10:35 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Een foto van een 'lelijk mens' hoeft natuurlijk niet per definitie een lelijke foto te zijn maar in dit geval....
3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.