MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter

zoeken in:

Ceasar, je bent nog erger dan R&P. Het hoeft niet jouw smaak te zijn, maar je geeft nou al 4x achter elkaar een 1. Met zo'n mensen is het niet leuk een spel te spelen.

Autechre - Amber

145,5 : 26 = 5,60

------------------------------------------------

Top 10:

1. Pink Floyd - Wish You Were Here. 19 stemmen, gemiddeld 6,95
2. Neil Young - On The Beach 15 stemmen, gemiddeld 6,77
3. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico. 19 stemmen, gemiddeld 6,55
4. Marillion - Marbles. 18 stemmen, gemiddeld 6,31
5. Biosphere - Cirque. 27 stemmen, gemiddeld 6,26
6. Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea. 17 stemmen, gemiddeld 6,26.
7. Coldplay - Viva La Vida, 23 stemmen, gemiddeld 5,82
8. Joy Division - Unknown Pleasures. 19 stemmen, gemiddeld 5,68
9. Autechre - Amber. 26 stemmen, gemiddeld 5,60.
10. Dela - Changes of Atmosphere, 25 stemmen, gemiddeld 5,50

Next:

(afbeelding)

Krux - II

8,5

Dieter,

Ik tel bij Autechre 26 stemmen = 145,5/26=5.59615384615

Is wel top 10

Krux :

9

Etiul schreef:
Dieter,

Ik tel bij Autechre 26 stemmen = 145,5/26=5.59615384615

Is wel top 10

Aangepast...

wijsneus
8

Zorin
5

Almu
2

2,5

Jammer. Deze hoes geeft exact het geluid weer van deze plaat. Dit schijn jij erg belangrijk te vinden. Vervelend dat je alleen op deze wijze oordeelt als het een jou bekend album betreft. Dit was juist niet de bedoeling van deze game.

Etiul schreef:
(quote)

Jammer. Deze hoes geeft exact het geluid weer van deze plaat. Dit schijn jij erg belangrijk te vinden. Vervelend dat je alleen op deze wijze oordeelt als het een jou bekend album betreft. Dit was juist niet de bedoeling van deze game.

Jij trok een vreemd gezicht toen ik een 10 gaf, ik legde uit waarom. Een beetje achtergrondinformatie opzoeken, betekent niet dat je al die albums moet gaan luisteren. Dat is idd de bedoeling hier niet. Maar als je het album toch kent, waarom zou je die kennis dan niet mogen gebruiken in het oordeel (in functie van de hoes dus). Zal best dat in dit geval jij een beter zicht erop hebt. Wat ik hier zie is een metalplaat met een vurige doodskop en lelijke letters, origineel. Het beeld is wel net wat krachtiger dan bij Metallica, vandaar een halfje meer. Dat een hoes nauw aansluit bij de muziek is trouwens geen garantie voor een geslaagde hoes, hé.

Ik beoordeel gewoon een hoes met de informatie die ik heb/krijg/wil zoeken. Da's bij elk plaatje hier anders. Absurd spel dus, maar zo plezant!

Jop
niet zo moeilijk doen, gewoon een cijfer geven

2

Ludwig
3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:05 uur

geplaatst: vandaag om 12:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.