Muziek / Muziekgames / Hoesmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2010, 13:36 uur
8,5
Op een of andere manier vind ik dit een bijzondere hoes.
Op een of andere manier vind ik dit een bijzondere hoes.
0
geplaatst: 12 september 2010, 18:14 uur
Ja, elke hoes moet 12 uur staan. Dus je moet nog wachten. Ook is het de bedoeling/wel fijn dat de user die een nieuwe hoes plaatst even het gemiddelde berekent van de voorgaande hoes en die mogelijk in de top/flop 10 plaatst.
0
geplaatst: 12 september 2010, 18:24 uur
Ik quote de regels wel nog eens een keertje.
Maar leuk dat je ook meedoet.
hoi123 schreef:
Hierbij de nieuwe regels:
1: Er wordt met een puntensysteem van 1 t/m 10 gewerkt. Geef een cijfer voor de hoes, NIET voor de cd zelf!!!!
2: Er wordt een top-10 gemaakt van platen met de hoogste cijfers. Met minder dan 10 stemmen mag de plaat niet de top-10 in. Iedere keer dat de top-10 verandert, graag de nieuwe, veranderde top-10 posten.
3: Twaalf uur na de vorige hoes mag er een nieuwe hoes ingegooid worden. Als je een nieuwe hoes post, graag even snel met de rekenmachine op je computer het gemiddelde uitrekenen en evt. in de top-10 zetten.
4: Je mag hoezen vaker posten voor een revanche, maar natuurlijk niet te vaak.
5. Als je een nieuw album post, voeg daarbij ook de, eventueel veranderde, top op -flop 10 in.
Ik hoop dat jullie het eens zijn met deze regels.
1: Er wordt met een puntensysteem van 1 t/m 10 gewerkt. Geef een cijfer voor de hoes, NIET voor de cd zelf!!!!
2: Er wordt een top-10 gemaakt van platen met de hoogste cijfers. Met minder dan 10 stemmen mag de plaat niet de top-10 in. Iedere keer dat de top-10 verandert, graag de nieuwe, veranderde top-10 posten.
3: Twaalf uur na de vorige hoes mag er een nieuwe hoes ingegooid worden. Als je een nieuwe hoes post, graag even snel met de rekenmachine op je computer het gemiddelde uitrekenen en evt. in de top-10 zetten.
4: Je mag hoezen vaker posten voor een revanche, maar natuurlijk niet te vaak.
5. Als je een nieuw album post, voeg daarbij ook de, eventueel veranderde, top op -flop 10 in.
Ik hoop dat jullie het eens zijn met deze regels.
Maar leuk dat je ook meedoet.

0
geplaatst: 12 september 2010, 23:25 uur
hoi123 schreef:
1: Er wordt met een puntensysteem van 1 t/m 10 gewerkt
................................
1: Er wordt met een puntensysteem van 1 t/m 10 gewerkt
................................
Volgens mij moet dan de flop 10 herzien worden.
Veel mensen hebben een 0 of een 0,5 gegeven voor hoezen .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.