Muziek / Muziekgames / Top10 KO (# 2)
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2010, 23:01 uur
Arrie schreef:
Oh dus je hebt al die albums wel eens beluisterd?
Oh dus je hebt al die albums wel eens beluisterd?
Nee wel nummers natuurlijk en de kans op een paring met een buitenaards wezen acht ik vele malen groter dan een omhelzing met een aanvaardbaar nummer uit dit genre.Sorry maar kan er helemaal niets mee

Oh ja inkoppertje

2-5
0
geplaatst: 29 juni 2010, 23:07 uur
0
geplaatst: 29 juni 2010, 23:14 uur
the viking schreef:
Nee wel nummers natuurlijk en de kans op een paring met een buitenaards wezen acht ik vele malen groter dan een omhelzing met een aanvaardbaar nummer uit dit genre.Sorry maar kan er helemaal niets mee
Oh ja inkoppertje
2-5
(quote)

Oh ja inkoppertje

2-5
Ik snap het wel hoor, maar als er is besloten dat je minimaal 6 albums uit de top 10 moet kennen, vind ik het wel zo fatsoenlijk om dan maar gewoon niet te stemmen.
0
geplaatst: 29 juni 2010, 23:54 uur
3-0 Iets ruigere top 10.
P.S. When Life Gives You Lemons... bevestigd als meest overrated hip-hop album van jaren '00. Dat album boven 36 Chambers zetten gaat veel te fucking ver. Honorable mention for Thgryda dus.
P.S. When Life Gives You Lemons... bevestigd als meest overrated hip-hop album van jaren '00. Dat album boven 36 Chambers zetten gaat veel te fucking ver. Honorable mention for Thgryda dus.

0
geplaatst: 29 juni 2010, 23:59 uur
4-0
Net iets meer namen waar ik wat mee heb (Nas, Mobb Deep)...
Net iets meer namen waar ik wat mee heb (Nas, Mobb Deep)...
0
geplaatst: 30 juni 2010, 02:01 uur
Mijn excuses, ik was dit helemaal vergeten vanwege drukte etc.
5-0
5-0
0
geplaatst: 30 juni 2010, 11:03 uur
0-3
vanwege Tom Waits, Emmylou Harris en Johnny Cash. De rest kan me gestolen worden maar die krautoverdosis van Tangmaster is ook niet mijn stiel.
vanwege Tom Waits, Emmylou Harris en Johnny Cash. De rest kan me gestolen worden maar die krautoverdosis van Tangmaster is ook niet mijn stiel.
0
geplaatst: 30 juni 2010, 11:18 uur
Wow ik ben door tegen een van de mooiste top 10's op de site, mijn dag kan niet meer stuk. 

0
geplaatst: 30 juni 2010, 12:07 uur
2-3
2 behoorlijke gedateerde top 10's.Hoewel ik lang niet alles van tangmaster ken, heeft zijn top 10 duidelijk mijn voorkeur, mede door Ozric Tentacles, Klaus Schulze en Led Zeppelin. Bij Kees-Jan kunnen alleen de 2 albums van The Boss mij bekoren...
2 behoorlijke gedateerde top 10's.Hoewel ik lang niet alles van tangmaster ken, heeft zijn top 10 duidelijk mijn voorkeur, mede door Ozric Tentacles, Klaus Schulze en Led Zeppelin. Bij Kees-Jan kunnen alleen de 2 albums van The Boss mij bekoren...
0
geplaatst: 30 juni 2010, 13:12 uur
Rondewinnaars:
itchy
thelion
Lukk0
deric raven
Brains
Benno
Arno
Musiq48
Hoi123
ArthurDZ
R&P
Cygnus
Gyzzz
Delars
Kees-Jan
Arrie
Afvallers:
Tangmaster
Thgryda
Frank White
Nega
Reijersen
Etiul
Bertus
Kill
Odi
Titmeister
Ferre
Kemm
Casartelli
Catdog
Stapler
postpunker
Ik gooi de namen nu door www.random.org.
itchy
thelion
Lukk0
deric raven
Brains
Benno
Arno
Musiq48
Hoi123
ArthurDZ
R&P
Cygnus
Gyzzz
Delars
Kees-Jan
Arrie
Afvallers:
Tangmaster
Thgryda
Frank White
Nega
Reijersen
Etiul
Bertus
Kill
Odi
Titmeister
Ferre
Kemm
Casartelli
Catdog
Stapler
postpunker
Ik gooi de namen nu door www.random.org.
0
geplaatst: 30 juni 2010, 13:14 uur
0
geplaatst: 30 juni 2010, 13:32 uur
Wow, het gaat sneller dan ik had verwacht. 
We gaan tot de 6, 1 verschil.

We gaan tot de 6, 1 verschil.
0
geplaatst: 30 juni 2010, 13:46 uur
hoi123 schreef:
Afvallers:
Tangmaster
Thgryda
Frank White
Nega
Reijersen
Etiul
Bertus
Kill
Odi
Titmeister
Ferre
Kemm
Casartelli
Catdog
Stapler
postpunker
Afvallers:
Tangmaster
Thgryda
Frank White
Nega
Reijersen
Etiul
Bertus
Kill
Odi
Titmeister
Ferre
Kemm
Casartelli
Catdog
Stapler
postpunker
Ik verkeer hier gelukkig in goed gezelschap

0
geplaatst: 30 juni 2010, 13:50 uur
Een hele moeilijke keus voor mij. Een sterk op folk georienteerde lijst vol (sub)toppers versus een bijzonder diverse lijst met enkele uitschieters ver omhoog (Marvin Gaye, Otis Redding, Miles Davis) maar ook een zwaar dieptepunt in de vorm van Aphex Twin.
Zou het het weer zijn? De neger in mij wint het vandaag van de redneck.
0-4
Zou het het weer zijn? De neger in mij wint het vandaag van de redneck.
0-4
* denotes required fields.