MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Top10 KO (# 2)

zoeken in:
Benno
Mooi.

1-0

Lukk0
Ok, dan mag ik ook.

2-0

Ik stem trouwens niet geheel op het gemiddelde van mijn stemmen. Dat zou ik iets te berekenend vinden, want ook de balans tussen verschillende (soorten) albums is belangrijk voor een mooie top 10. Tweemaal Sonic Youth, tweemaal GYBE! en tweemaal Songs: Ohia zou bij mij bijvoorbeeld een enorm hoog gemiddelde opleveren, maar zou ik toch niet de mooist voorstelbare top 10 vinden.

2-0

Ik pas
Bijden Top 10 hebben bij mij een gemiddelde van 3.83 bij zes albums waarop ik heb gestemd.

Damn, lastige tegenstander.
Mooie top 10, Postpunker. (Al is het dan wel weer jammer van Loveless)

Twee keer een mooie Top 10! Dit gaat nog vaak lastig kiezen worden, denk ik... Wat ik in ieder geval erg kan waarderen in een Top 10, buiten muziek die aansluit bij mijn eigen smaak, is een beetje evenwicht. Ik krijg altijd wat jeuk van mensen die maar een genre, muziek uit een periode of zelfs bijna alleen maar albums van een artiest in hun toplijst hebben staan.

Postpunker vs Arrie:

2-1

Ik pas ook..

Ik voorspel trouwens ook dat ik er in de eerste ronde al uitlig, Bertus heeft een goede top-10.

pas

Zorin
2-2

2-3

2 prima lijstjes.
Postpunker 1 dezelfde album in de top 10 als ik.
Arrie 2 albums.

@ hoi123: die van jou mag er ook wezen en voor mijn gevoel heb jij wat meer artiesten erin staan die op MuMe erg hoge ogen gooien (Joanna Newsom, Radiohoofd).

@ Bertus, dank je, maar onder de mensen die meedoen aan dit topic heb jij denk ik hoger gewaardeerde artiesten (Miles Davis, Leonard Cohen, Isaac Hayes) maar ja, we zullen het wel zien.

3-3

Postpunker scoort bij mij met de schitterende albums van Dillard & Clark, Gram Parsons en Hank Williams.
Sonnic Youth, Joy Division, My Bloody Valentine en Tim Buckley vind ik minpuntjes
Arrie's top 10 scoort bij mij helaas niet zo goed. Songs: Ohia vind ik ik fraai, dEUS gaat er mee door, maar met Nas en Outkast kan ik helemaal niks. Ook Joy Division en the Cure scoren niet bij mij.

tangmaster
4-3

2 mooie top 10's.

Postpunker combineert post-punk (natuurlijk) met country, geen alledaagse combinatie. Pluspunten zijn Closer en Kraftwerk, maar ik heb helaas niet zo heel veel met country en ook niet met MBV.

Bij arrie is het meer indie, hiphop en post-punk. dEUS op 1 is jammer en ook Outkast heb ik niet zo heel veel mee. Daarentegen wel 1 5* album en 3 4,5* (Cure, NMH en BtS), wat de uitslag in zijn voordeel doet uitvallen...

4-5

Winnaar: Arrie.

Nieuwe: Stapler vs. itchy

1-0, als ik mag stemmen, anders negeren jullie dit maar.
De top 10 die het meest op die van mij lijkt.

Waarom zou je niet mogen stemmen?

Allebei erg sterk, alleen heeft itchy wat meer variatie.

1-1

Ik dacht, mischien mogen alleen degenen die in de k.o zitten stemmen. Niet dus, mooi, machtspositie.

Zorin
2-1

Lukk0
2-2

Bruce Springsteen haalt die van itchy wel wat naar beneden, maar die geniet nog steeds mijn voorkeur.

Ik ken te weinig albums uit de top 10 van Stapler om te kunnen stemmen, maar ik ben ervan overtuigd dat mijn stem naar de top10 van Itchy zou gaan mocht ik deze albums wel kennen.
Hiphop is totaal niet mijn ding en het aantal elektronic albums dat ik leuk vind is ook op de vingers van één hand te tellen.

Lukk0 schreef:
Bruce Springsteen haalt die van itchy wel wat naar beneden....

ga je mond spoelen!

Ken te weinig uit de top 10 van itchy. De top 10 van Stapler is prima te doen.

Benno
3-2

3-3

3-4

Rhythm & Poetry schreef:
Ken te weinig uit de top 10 van itchy. De top 10 van Stapler is prima te doen.

Ik heb het juist andersom.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:40 uur

geplaatst: vandaag om 12:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.