MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Top10 KO (# 2)

zoeken in:

Allebei een top10 die niet bepaald de mijne is, ik zal dus niet stemmen. Helaas in de naderende finale ook niet, want met de uitschakeling van musiq48 is de laatste top10 die mij kan bekoren gesneuveld.

Beide een geweldige top 10, die van Brains had zelfs zo die van mij kunnen zijn:

5-1

5-2

allebei sterk idd

tangmaster
5-3

Benno
5-4

Allebei een mooie lijst 5-6

6-6

Beide sterk inderdaad.

Brains zijn top 10 was door na 24 uur, dus heeft iedereen er vrede mee als die naar de finale gaat?

Ja, er is al 6 uur geen beslissende stem en Brains liep duidelijk voor. Dan nu de Final Battle; R&P vs. Brains! Tot de 9?

tangmaster
1-0

Tot de 9, 1 verschil.

Rhythm & Poetry

vs.

Brains

Zorin
3-0

4-1

Had overigens niet verwacht dat er twee top-10's met hiphop erin in de finale zouden staan.

Uit Brains zijn top 10:

1 x 5* (Atmosphere, mijn nummer 1)

5 x 4,5* (waarvan alle albums uit mijn top 10, of die ooit in mijn top 10 hebben gestaan)

2 x albums die ik nog niet van een cijfer voorzien heb maar minimaal 4* waard zijn (Miles Davis en World's End Girlfriend)

2 albums die ik nog niet ken, maar waar snel verandering in zal komen ( Keith Jarrett en Can)

4-2 Drie 5*-albums, wie weet nog meer...

4-3

Beiden mooie top 10's. Bij R&P vind ik Pink Floyd, Cymande, Common Sense & Massive Attack erg sterk. Bij Brains Charles Mingus, Miles Davis, Madvillain, Can en John Coltrane. Dat is er eentje meer, vandaar mijn stem...

Zorin
Hippop rules....

Wow, ben ik een paar dagen semi-afwezig sta ik ineens in de finale . Had ik niet verwacht.

Stem op mij Brains.

Als jij op mij stemt .

Bij nader inzien is die van Brains toch meer mijn ding

Gast
geplaatst: vandaag om 20:38 uur

geplaatst: vandaag om 20:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.