MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)

zoeken in:

Circle Takes The Square - Non Objective Portrait of Karma vs. Exuma - Mama Loi, Papa Loi

0-1

Zorin
0-3

Yann Samsa
chevy93 schreef:
Ik zeg gewoon wat ik voel bij een nummer...
Daar heb ik natuurlijk geen problemen mee, dat is 'het hart' van deze site.
Maar probeer niet altijd jouw mening als 'de énige' te zien. Voorbeeld:
'Porcupine Tree is derderangs Rock ' : Dat mag jij natuurlijk zo ervaren (hoewel het ook wat jammerlijk wordt verwoord), maar wanneer iemand zegt dat hij dit van Dire Straits vindt, terugkoppel je zaken als : 'Jaja '. Waarom mag jij zoiets vinden, en de andere niet. Zeer leuk (maar confronterend ) om je mening te weten, maar overal gelijk willen halen (cf: Discussie Björk en dergelijke) is toch niet nodig...

maar overal gelijk willen halen (cf: Discussie Björk en dergelijke)
Als ik voor een holbewoner wordt uitgemaakt als ik niet weet wie Björk is (nogmaals: Wie? ), wie is er dan onnodig bezig?

Ferre Clabau schreef:
maar wanneer iemand zegt dat hij dit van Dire Straits vindt,
Het slaat gewoon nergens op. Dire Straits is één van de succesvolste bands, hoe kan het dan derderangs zijn? Iemand als Messi kun je ook onmogelijk een derderangs voetballer vinden, ongeacht je mening over hem.

1-4, maar even zonder toelichting

chevy93 schreef:
(quote)
Als ik voor een holbewoner wordt uitgemaakt als ik niet weet wie Björk is (nogmaals: Wie? ), wie is er dan onnodig bezig?

(quote)
Het slaat gewoon nergens op. Dire Straits is één van de succesvolste bands, hoe kan het dan derderangs zijn? Iemand als Messi kun je ook onmogelijk een derderangs voetballer vinden, ongeacht je mening over hem.

Porcupine Tree verkoopt ook erg veel, misschien wel even veel als DS.

Coys
3-4

Lukk0
chevy93 schreef:
(quote)

(quote)

Nickleback en Justin Bieber verkopen ook nogal goed.... En Dire Straits vind ik, zelfs met het betreffende nummer (Telegraph Road dus), moeilijk slaapverwekkend. Dat kan dus allemaal gewoon.

Wat ik dus bedoel: de relatie succes - kwaliteit is volgens mij nooit bewezen.

4-4

Edit 4-5

Goed opgelet Benno

Benno
5-5

Toffe ontdekking, dat Exuma. Maar nu kan ik niet kiezen.

Benno
Lukk0 schreef:

Nickleback en Justin Bieber verkopen ook nogal goed....

Wat ik dus bedoel: de relatie succes - kwaliteit is volgens mij nooit bewezen.

Om nog maar te zwijgen van Nana Mouskouri, Celine Dion, Boney M. en Barbara Streisand.

Koenr schreef:
Toffe ontdekking, dat Exuma. Maar nu kan ik niet kiezen.

Kies toch maar voor Circle Takes The Square.

Yann Samsa
Wat Lukk0 zegt. Verder zal je toch moeten aanvaarden dat er mensen zijn die DS derderangsrock vinden (begrijp me niet verkeerd: ik vind het sterke muziek) of simpelweg Porcupine Tree prefereren (dat doe ik ook). In die 'Björk' discussie wil ik me niet moeien; beiden kunnen gelijk hebben ...

5-6 btw

Metalhater.

Yann Samsa
Ja, ik krijg er hoofdpijn van

DjFrankie (moderator)
6-6

7-7

Allebei erg goed, laat ik het spannend maken.

Coys
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 01:26 uur

geplaatst: vandaag om 01:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.