Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2010, 18:07 uur
Circle Takes The Square - Non Objective Portrait of Karma vs. Exuma - Mama Loi, Papa Loi
0-1
0-1
0
Yann Samsa
geplaatst: 21 september 2010, 18:24 uur
chevy93 schreef:
Ik zeg gewoon wat ik voel bij een nummer...
Daar heb ik natuurlijk geen problemen mee, dat is 'het hart' van deze site. Ik zeg gewoon wat ik voel bij een nummer...
Maar probeer niet altijd jouw mening als 'de énige' te zien. Voorbeeld:
'Porcupine Tree is derderangs Rock
' : Dat mag jij natuurlijk zo ervaren (hoewel het ook wat jammerlijk wordt verwoord), maar wanneer iemand zegt dat hij dit van Dire Straits vindt, terugkoppel je zaken als : 'Jaja
'. Waarom mag jij zoiets vinden, en de andere niet. Zeer leuk (maar confronterend
) om je mening te weten, maar overal gelijk willen halen (cf: Discussie Björk en dergelijke) is toch niet nodig...
0
geplaatst: 21 september 2010, 18:31 uur
maar overal gelijk willen halen (cf: Discussie Björk en dergelijke)
Als ik voor een holbewoner wordt uitgemaakt als ik niet weet wie Björk is (nogmaals: Wie?
), wie is er dan onnodig bezig?Ferre Clabau schreef:
maar wanneer iemand zegt dat hij dit van Dire Straits vindt,
Het slaat gewoon nergens op. Dire Straits is één van de succesvolste bands, hoe kan het dan derderangs zijn? Iemand als Messi kun je ook onmogelijk een derderangs voetballer vinden, ongeacht je mening over hem.maar wanneer iemand zegt dat hij dit van Dire Straits vindt,
0
geplaatst: 21 september 2010, 18:35 uur
chevy93 schreef:
), wie is er dan onnodig bezig?
(quote)
Als ik voor een holbewoner wordt uitgemaakt als ik niet weet wie Björk is (nogmaals: Wie?
), wie is er dan onnodig bezig?(quote)
Het slaat gewoon nergens op. Dire Straits is één van de succesvolste bands, hoe kan het dan derderangs zijn? Iemand als Messi kun je ook onmogelijk een derderangs voetballer vinden, ongeacht je mening over hem. Porcupine Tree verkoopt ook erg veel, misschien wel even veel als DS.
0
Lukk0
geplaatst: 21 september 2010, 18:40 uur
chevy93 schreef:
), wie is er dan onnodig bezig?
(quote)
), wie is er dan onnodig bezig?(quote)
Het slaat gewoon nergens op. Dire Straits is één van de succesvolste bands, hoe kan het dan derderangs zijn? Iemand als Messi kun je ook onmogelijk een derderangs voetballer vinden, ongeacht je mening over hem. Nickleback en Justin Bieber verkopen ook nogal goed.... En Dire Straits vind ik, zelfs met het betreffende nummer (Telegraph Road dus), moeilijk slaapverwekkend. Dat kan dus allemaal gewoon.
Wat ik dus bedoel: de relatie succes - kwaliteit is volgens mij nooit bewezen.
4-4
0
Benno
geplaatst: 21 september 2010, 18:45 uur
Lukk0 schreef:
Nickleback en Justin Bieber verkopen ook nogal goed....
Nickleback en Justin Bieber verkopen ook nogal goed....
Om nog maar te zwijgen van Nana Mouskouri, Celine Dion, Boney M. en Barbara Streisand.
0
Yann Samsa
geplaatst: 21 september 2010, 18:47 uur
Wat Lukk0 zegt. Verder zal je toch moeten aanvaarden dat er mensen zijn die DS derderangsrock vinden (begrijp me niet verkeerd: ik vind het sterke muziek) of simpelweg Porcupine Tree prefereren (dat doe ik ook). In die 'Björk' discussie wil ik me niet moeien; beiden kunnen gelijk hebben ...
5-6 btw
5-6 btw
0
geplaatst: 21 september 2010, 19:51 uur
* denotes required fields.