Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 september 2010, 15:05 uur
0
Yann Samsa
geplaatst: 26 september 2010, 15:11 uur
chevy93 schreef:
En terecht. The Doors zouden fluitend deze rondes moeten overleven.
Ach, leer jij het dan nooit. Bij ieder nummer dat jij graag hoort die eruit ligt moeten we lezen hoe erg, onaanvaardbaar en cultuurbarbaars het wel is. Bij ieder nummer die jij graag hoort en doorgaat moeten we lezen hoe normaal dat is, het objectief gewoon beter is, en nog meer ervan... Zie toch in dat muzieksmaak altijd subjectief is en dat er altijd mensen zullen zijn die het anders zien als jij. Jouw mening is geen 'maatstaf' voor de anderen.En terecht. The Doors zouden fluitend deze rondes moeten overleven.
PM is wss geschikter, maar ik denk niet dat ik de enige ben die me stoort aan zinnen als: 'cultuurbarbaren, hoe kan zo een pulp winnen van het objectief betere... Blablabla'. Waarom zouden The Doors fluitend door de KO moeten gaan...?
Ok, sorry mensen, de laatste maal dat ik hierover begin - promise

Ontopic: 2-2
0
geplaatst: 26 september 2010, 15:33 uur
Ferre Clabau schreef:
maar ik denk niet dat ik de enige ben die me stoort aan zinnen als: 'cultuurbarbaren, hoe kan zo een pulp winnen van het objectief betere... Blablabla'. Waarom zouden The Doors fluitend door de KO moeten gaan...?
maar ik denk niet dat ik de enige ben die me stoort aan zinnen als: 'cultuurbarbaren, hoe kan zo een pulp winnen van het objectief betere... Blablabla'. Waarom zouden The Doors fluitend door de KO moeten gaan...?
eens
0
Yann Samsa
geplaatst: 26 september 2010, 16:52 uur
Slayer - Angel of Death vs. Johhny Guitar Watson - A Real Mother For Ya
1-0
1-0
0
geplaatst: 26 september 2010, 17:09 uur
Vic Chessnut - Gravity of the Situation vs. Doveman - Dancing
0
geplaatst: 26 september 2010, 17:36 uur
Ferre Clabau schreef:
Bij ieder nummer dat jij graag hoort die eruit ligt moeten we lezen hoe erg, onaanvaardbaar en cultuurbarbaars het wel is.
En daar blijf ik mee doorgaan, todat jullie het eindelijk eens zullen leren! Bij ieder nummer dat jij graag hoort die eruit ligt moeten we lezen hoe erg, onaanvaardbaar en cultuurbarbaars het wel is.

Verder zal het me een worst schelen wat jij en anderen (maar toch vooral jij, aangezien jij je ongenoegen uitspreekt) denken. Als je je ergens aan ergert of denkt dat het ongepast is, stuur je maar een alert in, maar ga mij niet vervelen met je offtopic gezever... Je verpest het topic alleen maar!
2-2
0
geplaatst: 26 september 2010, 17:42 uur
Maar je kan je toch wel voorstellen dat je hier mensen mee irriteert?
Je gaat toch ook niet op straat naakt staan jodelen en de mensen die er iets van zeggen maar doorverwijzen naar de politie?
Je gaat toch ook niet op straat naakt staan jodelen en de mensen die er iets van zeggen maar doorverwijzen naar de politie?
0
geplaatst: 26 september 2010, 18:09 uur
5-3
Twee leuke ontdekkingen, maar Vic Chessnut verrast mij verreweg het meest
Twee leuke ontdekkingen, maar Vic Chessnut verrast mij verreweg het meest

0
geplaatst: 26 september 2010, 18:15 uur
* denotes required fields.