MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)

zoeken in:
1-0 lijkt me een no-brainer dit

obsessed schreef:
1-0 lijkt me een no-brainer dit

inderdaad

1-1

2-1 keer 1000

Yann Samsa
chevy93 schreef:
En terecht. The Doors zouden fluitend deze rondes moeten overleven.
Ach, leer jij het dan nooit. Bij ieder nummer dat jij graag hoort die eruit ligt moeten we lezen hoe erg, onaanvaardbaar en cultuurbarbaars het wel is. Bij ieder nummer die jij graag hoort en doorgaat moeten we lezen hoe normaal dat is, het objectief gewoon beter is, en nog meer ervan... Zie toch in dat muzieksmaak altijd subjectief is en dat er altijd mensen zullen zijn die het anders zien als jij. Jouw mening is geen 'maatstaf' voor de anderen.
PM is wss geschikter, maar ik denk niet dat ik de enige ben die me stoort aan zinnen als: 'cultuurbarbaren, hoe kan zo een pulp winnen van het objectief betere... Blablabla'. Waarom zouden The Doors fluitend door de KO moeten gaan...?

Ok, sorry mensen, de laatste maal dat ik hierover begin - promise
Ontopic: 2-2

Lukk0
3-2

Ferre Clabau schreef:
maar ik denk niet dat ik de enige ben die me stoort aan zinnen als: 'cultuurbarbaren, hoe kan zo een pulp winnen van het objectief betere... Blablabla'. Waarom zouden The Doors fluitend door de KO moeten gaan...?

eens

Yann Samsa
Slayer - Angel of Death vs. Johhny Guitar Watson - A Real Mother For Ya

1-0

Benno
3-1

musiq48
5-1

Een winnend metalnummer.

Vic Chessnut - Gravity of the Situation vs. Doveman - Dancing

1-1 beide

1-2 Sorry Vic

Ferre Clabau schreef:
Bij ieder nummer dat jij graag hoort die eruit ligt moeten we lezen hoe erg, onaanvaardbaar en cultuurbarbaars het wel is.
En daar blijf ik mee doorgaan, todat jullie het eindelijk eens zullen leren!
Verder zal het me een worst schelen wat jij en anderen (maar toch vooral jij, aangezien jij je ongenoegen uitspreekt) denken. Als je je ergens aan ergert of denkt dat het ongepast is, stuur je maar een alert in, maar ga mij niet vervelen met je offtopic gezever... Je verpest het topic alleen maar!

2-2

Maar je kan je toch wel voorstellen dat je hier mensen mee irriteert?
Je gaat toch ook niet op straat naakt staan jodelen en de mensen die er iets van zeggen maar doorverwijzen naar de politie?

Zorin
4-3

5-3
Twee leuke ontdekkingen, maar Vic Chessnut verrast mij verreweg het meest

Uriah Heep - Shadows of Griefvs. Curtis Mayfield - Pusherman

0-0

Gast
geplaatst: vandaag om 20:02 uur

geplaatst: vandaag om 20:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.