MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#2)

zoeken in:
hoi123 schreef:
Je gaat toch ook niet op straat naakt staan jodelen en de mensen die er iets van zeggen maar doorverwijzen naar de politie?
En jij denkt dat die naakte persoon denkt: "Oh, toch wel veel commentaar, ik doe toch maar kleren aan" ?
Vind het überhaupt maar een rare vergelijking.

hoi123 schreef:
Maar je kan je toch wel voorstellen dat je hier mensen mee irriteert?
Ja hoor. Iedereen doet dingen die andere mensen misschien irriteert. Zou toch wat zijn als we met iedereen rekening moeten houden...
Echter zijn het jullie die niet snappen dat het mij irriteert dat dit zulke saaie topics zijn en ik enkel leven wil zien.

Ja, met andere mensen rekening houden, dat zou wat zijn.
Dit topic is echt niet per defenitie saai, maar het wordt er niet spannender op als je de smaak van anderen afzeikt. Er zijn leukere manieren.

Er is dan ook niks mis mee met af en toe je ongenoegen uiten over een uitslag van een ronde. Hoe nutteloos het ook is, het houdt het topic spannend, anders komt het echt neer op het neerkalken van alleen maar scores. Maar misschien kun je het wat meer met mate doen. Je wordt nu zo langzamerhand een beetje een 'broken record'.

hoi123 schreef:
Ja, met andere mensen rekening houden, dat zou wat zijn.
Gaan we op deze tour?

obsessed schreef:
Je wordt nu zo langzamerhand een beetje een 'broken record'.
Ik zal er eens wat meer variatie ingooien.

Even voor het overzicht:
Uriah Heep - Shadows of Grief vs. Curtis Mayfield - Pusherman

0-2

Coys
0-4

Scraping Foetus Off the Wheel - Satan Place vs. Red House Painters - Medicine Bottle

0-0

Scraping Foetus Off the Wheel - Satan Place vs. Red House Painters - Medicine Bottle

1-0

Zorin
1-1

2-3, maar Foetus is ook leuk.

Yann Samsa
3-4

DjFrankie (moderator)
4-4

4-5

Echter zijn het jullie die niet snappen dat het mij irriteert dat dit zulke saaie topics zijn en ik enkel leven wil zien.

Doe dat dan in een ander topic, dit is hier een Ko. Niet meer dan normaal dat niemand hier de clown gaat uithangen.

Coys
4-6

Explosions In The Sky - The Only Moment We Were Alone vs. Pearl Jam - Black

0-0 hier ben ik nog niet uit

Zorin
1-1

Yann Samsa
Twee prachtige nummers... Kutloting! 1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 21:44 uur

geplaatst: vandaag om 21:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.