Muziek / Muziekgames / K.O beste dissongs
zoeken in:
0
geplaatst: 20 augustus 2010, 17:22 uur
pqt schreef:
0-2
die van Boogie heeft ook echt een moeilijk vette sample gebruikt, en hij rapt makkelijker en beter vind ik.
0-2
die van Boogie heeft ook echt een moeilijk vette sample gebruikt, en hij rapt makkelijker en beter vind ik.
Het gaat om wie de betere diss heeft. Niet de beste track.
1-5
0
geplaatst: 20 augustus 2010, 17:24 uur
7. N.W.A - 100 Miles and Runnin' (Ice Cube) vs. Canibus - Second Round KO (LL Cool J)
0-1!!!
Sowieso een van de beste disstracks allertijden.
0-1!!!

0
geplaatst: 20 augustus 2010, 17:28 uur
Het gaat om het totaalplaatje, althans zo beoordeel ik het.
0-2
0-2
0
FightForMore
geplaatst: 20 augustus 2010, 17:39 uur
pqt schreef:
dat maakt dr nog geen goede rapper, en zeg maar even 4-1 dan kunnen we naar de volgende.
(quote)
dat maakt dr nog geen goede rapper, en zeg maar even 4-1 dan kunnen we naar de volgende.
We hebben het ook niet over haar talenten in de muziekwereld...

0
geplaatst: 20 augustus 2010, 19:04 uur
Kill_illuminati schreef:
7. N.W.A - 100 Miles and Runnin' (Ice Cube) vs. Canibus - Second Round KO (LL Cool J)
0-1!!!
0-1!!!
100 miles and running is ook niet echte disstrack, ze zeggen in 1 line dat "1 persoon hieldt het niet meer vol, nu zijn we met vier", dus eigenlijk moet second round ko sowieso al winnen. Ik zal zo even luisteren, eerst ETEN.
0
geplaatst: 20 augustus 2010, 22:35 uur
Ja ik ben er ook even ja.
Laatste week wat minder mume ivm vakantie.
Stem ook even hier mensen dan schiet dat ook een beetje op.
Laatste week wat minder mume ivm vakantie. Stem ook even hier mensen dan schiet dat ook een beetje op.
0
geplaatst: 20 augustus 2010, 22:46 uur
1-1
Het is toch zeker een diss ook al worden er misschien geen namen genoemd het is iedereen duidelijk over wie het gaat.
Het is toch zeker een diss ook al worden er misschien geen namen genoemd het is iedereen duidelijk over wie het gaat.
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 00:01 uur
JE TOPIC LOOPT WEL STORM NU, PQT!
Sterkste nummer trouwens van LL samen met Mama zei ik sla je bewusteloos. Beat is aan.
Sterkste nummer trouwens van LL samen met Mama zei ik sla je bewusteloos. Beat is aan.
* denotes required fields.