MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / K.O beste dissongs

zoeken in:
1-3 beide slecht

FightForMore
pqt schreef:
haha jullie gaan mij echt haten, maar ik vind die "funk" hiphop zooo wack

Ik ga voor Asher

1-1

Je weet toch wat G-Funk is ? In die tijd was de G-Funk in z'n kinderschoenen of bestond het nog niet eens, aangezien het eind jaren 80/begin '90 pas 'officieel' ontstaan' is.

Ik vind persoonlijk de Golden Era (en jaren '90) de dopeste tijdsperiode in hip-hop.

@batlle, 1 - 4

pqt
14. LL Cool J - To Da Break of ... vs. The Game - 300 Bars and Run...

300 Bars And Running is 15 minuten lang, 2 parts op youtube, ik heb part 1 neergezet. part 2 staat vast wel daarnaast. En anders baseer je je oordeel gewoon op part 1.

MAS
0-1

0-2 (hoewel nooit helemaal beluisterd)

MarkdeVis
Ik zou nooit uit mezelf het nummer 300 Bars van The Game luisteren, maar ik vind het als diss sterker.

0-3

MAS
Ik heb 300 bars destijds kapot geluisterd en ik zet hem nog steeds af en toe op als ik zin heb om te lachen.

pqt
ik zit momenteel in een restaurant all the way in arnhem, dus als iemand het even over wil nemen. zou fijn zijn

MAS
15. LL Cool J - 4,3,2,1 (Canibus) vs. Mobb Deep - Drop A Gem on 'Em (Tupac)

0-1 beide goed

pqt schreef:
ik zit momenteel in een restaurant all the way in arnhem, dus als iemand het eten over wil nemen.

pqt
werd net iemand vor het restairant neegeschoten werd net gereanimeerd toen ik ging kijken, allemaal bloed. zo even kijken wat daar aan de hand was op nieuws

Maar was je eten wel lekker?

pqt
voortreffelijk, Danku.

Het is de KO, niet het ko. Maar ik lees op teletekst dat er een mafkees op drie mensen heeft geschoten. Dat is wel ernstig.

pqt
ach ik maak het allemaal goed hoor, erg voor die mensen natuurlijk, maar het was niet mijn bedoeling om daar hierover een ruzie te maken tussen jullie laten we maar gewoon verder met de KO gaan.

Steep en ik zijn nooit lang boos, vanavond maken we het op romantische wijze weer goed.

15. LL Cool J - 4,3,2,1 (Canibus) vs. Mobb Deep - Drop A Gem on 'Em (Tupac)

1-1

Twee bekende disses, stemmen dus bitches!

pqt
1-2 beide goed inderdaad

Zou je denken?

Ik heb het ook maar verwijderd. Rob en ik zitten nu aan de champagne .
Dus ga maar verder met de KO mensen!

Dik en vet en stevig en grootgeschapen 1-4.

- en wat berichten verwijderd, graag ontopic a.u.b.-

pqt
MJ_DA_MAN schreef:
Dik en vet en stevig en grootgeschapen

thanks

FightForMore
Lekker eerlijk, maar Hit Em up is dope.

1 - 0

3-0

Stapler

4-0

Jammer van 4,3,2,1. Is echt een heel lekker nummer, maar kan helaas niet tippen aan Drop a Gem

Gast
geplaatst: vandaag om 05:12 uur

geplaatst: vandaag om 05:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.