MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / K.O beste dissongs

zoeken in:

pqt
4-1

dit zoek ik in een diss, agressie. Zoals Em dat meestal brengt in zijn disses. Dat vind ik beter dan die kalmte van bijvoorbeeld Masta Ace op Acknowledge. Can-I-Bitch is nog steeds hilarisch though.

pqt
7. Mobb Deep - Drop A Gem on 'Em (Tupac) vs. Boogie Down Productions - Bridge is over (The Juice Crew)

pqt
3-0

chille beat ook

panjoe (moderator)
4-0

8. Brainpower - Ghostbusters (Extince) vs. 2Pac - Against All Odds

1-0

pqt
2-0

MAS
3-0

pqt
3-0

allebei kut

Ik vind die van jeru wel lekker.

pqt
ach, ik zou hem niet voor me plezier op zetten .

FightForMore
pqt schreef:
3-0

allebei kut

Stop maar met hip-hop luisteren, deze parels kut vinden...

3 - 1

Jeru is één van de rauwste mc's, maar ik vind die Queens vs. Bronx-beef geweldig.

pqt
kom op man, ik val bijna in slaap bij "Black Cowboys", als dat rauw is dan wil ik goed doorgebakken

FightForMore
Zoek anders 'You Can't Stop The Prophet' op, die is pas dope!

pqt
op een gegeven moment kon ik mezelf wel betrappen op meeknikken op de beat , en dat is iets zeldzaams bij mij op jaren 90 hiphop. Maar voor mij is het toch alweer geen liedje dat ik uit mezelf op zou zetten.

MAS
Probeer anders een Wu-Tang Clan - Enter The 36 Chambers of Nas - Illmatic. Dat zijn 2 zeer toegankelijke 90's albums die bijna iedere hiphopliefhebber wel kan waarderen.

pqt
Nas met Illmatic kon ik nog wel waarderen, voornamelijk omdat Nas altijd grote uitschieters heeft. En Wu-Tang wel is 2x vluchtig geluisterd maar het blijft bij mij gewoon niet hangen. Komt misschien doordat ze in de jaren 90 voornamelijk erg kale beats gebruiken.

Ik zal hem nog een keer goed luisteren, maar mijn golden era ligt toch vooral tussen 1995 en 2005, zoals ik al is eerder heb verteld .

FightForMore
Serieus, als je al Wut-Tang Clan niet kan waarderen... Probeer dan eens Ice Cream.

3-2 prima disses, beter dan al die zooi van feminem.

pqt
FightForMore schreef:
Serieus, als je al Wut-Tang Clan niet kan waarderen... Probeer dan eens Ice Cream.

sorry man, dat ik niet alle muziek even goed vind als jij

Jeru is nu wel door (tijdslimiet)

10. Eminem - The Sauce (Benzino) vs. LL Cool J - I Shot Ya

0-1

FightForMore
0 - 2

LL Cool J maakt iedere mc af, dus ook Eminem.

pqt
0-3

LL komt hier harder dan op die andere disses van hem.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:40 uur

geplaatst: vandaag om 21:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.