Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2004, 12:14 uur
Nu doet ie t bij mij maar gisteren ook weer niet. Als je niets ziet moet je de url ff in je browser zetten T.O., dan zie je wel wat als het goed is.
Ik heb alleen geen idee wie t zijn.
Ik heb alleen geen idee wie t zijn.
0
ElMeroMero
geplaatst: 21 juni 2004, 00:10 uur
Aangezien ik graag schattige meisjes/vrouwtjes mag zien, hier nog zo eentje 

0
geplaatst: 22 juni 2004, 12:36 uur
Is dat Hope Sandoval?
horen we weinig meer van. Jammer, so tonight that I might see was een mooie zwoele plaat.
horen we weinig meer van. Jammer, so tonight that I might see was een mooie zwoele plaat.
0
ElMeroMero
geplaatst: 22 juni 2004, 19:31 uur
Wat een hartenbreker, die Hope, hé ? 
Goed gezien Rodenrijck. Overigens heeft Hope een aantal jaar geleden een soloplaat gemaakt en er schijnen geruchten de rondte te doen dat er een Mazzy Star reunie aankomt. Of het bij geruchten blijft is natuurlijk een andere zaak.
Maar goed, jij bent weer.

Goed gezien Rodenrijck. Overigens heeft Hope een aantal jaar geleden een soloplaat gemaakt en er schijnen geruchten de rondte te doen dat er een Mazzy Star reunie aankomt. Of het bij geruchten blijft is natuurlijk een andere zaak.
Maar goed, jij bent weer.
0
geplaatst: 3 juli 2004, 06:36 uur
Norman Cook is het niet. Heel druk en grappig mannetje, paar uur geleden nog zien draaien
. Zonder z'n linker compaan trouwens.
. Zonder z'n linker compaan trouwens.
0
geplaatst: 13 juli 2004, 20:52 uur
't wil niet echt hè? 
Terwijl ik er toch van overtuigd ben dat er hier mensen rondzwerven die het absoluut weten..

Terwijl ik er toch van overtuigd ben dat er hier mensen rondzwerven die het absoluut weten..
0
geplaatst: 14 juli 2004, 02:11 uur
Allebei neen.
Herman komt echter in de beurt. Zoek het wat meer in de stevige electronische muziek
Herman komt echter in de beurt. Zoek het wat meer in de stevige electronische muziek

0
geplaatst: 14 juli 2004, 09:59 uur
0
geplaatst: 14 juli 2004, 10:46 uur
Met het idee dat het Britten moeten zijn. Mr Producer & Hellfish ? Ze zien er hier wel braafjes uit dan 

0
geplaatst: 14 juli 2004, 19:20 uur
Jaaaaa!! Voor niets een van hun albums omhoog gekickt net 
Producer gedraagt zich "in 't echt" anders behoorlijk als een ADHD-patientje
Zaterdag a.s. staan ze overigens beiden op Hellbound Festival, samen met Radium, Simon Underground, Manu le Malin, Tieum, D-Passion, Armageddon Project, Dr Macabre, Horrorist, etc.. woei!

Ze zien er hier wel braafjes uit dan
Producer gedraagt zich "in 't echt" anders behoorlijk als een ADHD-patientje

Zaterdag a.s. staan ze overigens beiden op Hellbound Festival, samen met Radium, Simon Underground, Manu le Malin, Tieum, D-Passion, Armageddon Project, Dr Macabre, Horrorist, etc.. woei!
0
geplaatst: 14 juli 2004, 20:57 uur
Onder het motto, het moet niet altijd een moeilijke zijn. (en ik vond verder niet echt eentje die iemand hier zou kennen
)

)
0
geplaatst: 14 juli 2004, 22:39 uur
Cornelius?
Ik vind Hellfish & Producer inderdaad niet helemaal in overeenstemming met hun muziek.
Ik vind Hellfish & Producer inderdaad niet helemaal in overeenstemming met hun muziek.

0
geplaatst: 15 juli 2004, 00:01 uur
Kawai inderdaad. Herkenbaar aan het mooie vrouwenkapsel. De fotos op Cannes 2004 waren priceless
. Maar back to you, herr Goodfella.
. Maar back to you, herr Goodfella.* denotes required fields.