Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
Toine Rorije
geplaatst: 22 februari 2006, 19:47 uur
Daar moest ik ook enigzins aan denken, maar het is niet goed.
Het is nog een vrij jonge band
Het is nog een vrij jonge band
0
Toine Rorije
geplaatst: 22 februari 2006, 20:18 uur
Dat had ik niet eens gezien. Ik wilde net eigenlijk ook een foto van hen doen. En ik gok dat we het allebei uit hetzelfde tijdschrift hebben gehaald. 

0
DutchViking
geplaatst: 22 februari 2006, 21:07 uur
Ja, eigenlijk wel he
De band ken ik verder trouwens niet zo heel goed.
De band ken ik verder trouwens niet zo heel goed.
0
geplaatst: 22 februari 2006, 21:10 uur
Probeer het album Bloody Kisses eens. Gewoon voor de lol. Ik zeg: niks mis mee.
0
Electro_
geplaatst: 22 februari 2006, 21:14 uur
Ik zie nu dat je het op een wel heel makkelijke manier ook kunt zien..

0
geplaatst: 22 februari 2006, 21:14 uur
Eerst de inbreng van de viking doen Electro. En ik weet het echt niet. Ben hier zo verdomd slecht in. 

0
DutchViking
geplaatst: 22 februari 2006, 21:21 uur
Het is een Britse hardrock/metal-band, die vooral in Noord-Amerika veel bekendheid genoot en er eigenlijk nog steeds erg populair is.
In totaal scoorde deze band ruim 30 hits in eigen land én in de VS, waar een van hun platen liefst 15 miljoen (!) keer over de toonbank ging. In Nederland zijn deze Britten nooit echt doorgebroken (slechts 3 hitjes en weinig optredens).
Deze band speelde trouwens mee op het Freddie Mercury-tributeconcert in 1992. Brian May is trouwens goed bevriend met de bandleden.
In totaal scoorde deze band ruim 30 hits in eigen land én in de VS, waar een van hun platen liefst 15 miljoen (!) keer over de toonbank ging. In Nederland zijn deze Britten nooit echt doorgebroken (slechts 3 hitjes en weinig optredens).
Deze band speelde trouwens mee op het Freddie Mercury-tributeconcert in 1992. Brian May is trouwens goed bevriend met de bandleden.
* denotes required fields.