Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2006, 17:20 uur
Tja, ik kon maar proberen. Ben erin gevallen 
Ik vond het al vreemd dat de moderator zo'n fout zou maken

Ik vond het al vreemd dat de moderator zo'n fout zou maken
0
sxesven
geplaatst: 13 maart 2006, 21:50 uur
De heer op de voorgrond doet me maar denken aan Josh Homme, dus ik gok maar even op Queens Of The Stone Age - maar ik heb eigenlijk geen idee.
0
geplaatst: 13 maart 2006, 22:17 uur
*zucht* Ik had gedacht dat je op een ander topic ook wel met andere muziek zou aankomen.

0
sxesven
geplaatst: 13 maart 2006, 22:28 uur
L_T_B schreef:
*zucht* Ik had gedacht dat je op een ander topic ook wel met andere muziek zou aankomen.

(quote)

Ach, ik dacht, een inkoppertje om mee te beginnen.

0
geplaatst: 13 maart 2006, 22:33 uur
sxesven schreef:
De heer op de voorgrond doet me maar denken aan Josh Homme, dus ik gok maar even op Queens Of The Stone Age - maar ik heb eigenlijk geen idee.
Falsch!
0
geplaatst: 14 maart 2006, 13:53 uur
kunnen jullie nou echt niks beters bedenken?
het gaat over een amerikaanse band uit eind jaren 80/begin 90 (hoewel ze geloof ik ook nu ng actief zijn)
het gaat over een amerikaanse band uit eind jaren 80/begin 90 (hoewel ze geloof ik ook nu ng actief zijn)
0
geplaatst: 14 maart 2006, 17:21 uur
Hij is misschien best moeilijk, daarom een hint: Deze Europese band debuteerde begin jaren '90. Toen was het ook nog een duo (De twee blanken).
0
geplaatst: 15 maart 2006, 00:08 uur
Wat een enthousiasme, jongens en meisjes. 
Ok, dan: Deze Duitse band...

Ok, dan: Deze Duitse band...
* denotes required fields.